Beantwoord

hallo wil graag mijn digitenne kast hebben en de oude terug

  • 6 January 2020
  • 5 reacties
  • 117 keer bekeken

Heb al vele malen 0800 gebeld en steeds niet bereikbaar ook in de winkel geweest maar ze kunnen me daar niet helpen wil het jasje omruilen voor digitenne wat nu te doen spreek slecht Nederlands mijn collega helpt mij

icon

Beste antwoord door Noordzee 8 January 2020, 17:36

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Welkom @Yashar 

 

Digitenne omruilen kan hier,zie https://www.kpn.com/service/televisie/digitenne-omwisselen/servicetool.htm

Reputatie 7
Badge +28

@Yashar 

 

Is het omruilen van de Digitenne-ontvanger gelukt via de hierboven geplaatste link? 

Als het niet lukt, dan kan ook een moderator dit voor jou regelen: 

Zou je dan het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

 

Reputatie 7
Badge +17

@Yashar Welkom op ons Forum! Goed dat je hier je verhaal doen. Ik wil je graag helpen bij het omruilen van het Digitenne kastje.Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan maken we het samen in orde.

Reputatie 7
Badge +28

@Yashar

 

Is het omruilen van de Digitenne-ontvanger gelukt via de hierboven geplaatste link? 

Als het niet lukt, dan kan ook een moderator dit voor jou regelen: 

Zou je dan het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is

Reputatie 7
Badge +17

@Yashar we hebben geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders horen we het graag!

Reageer