Beantwoord

Handbal WK 2019

  • 12 January 2019
  • 10 reacties
  • 985 keer bekeken

Waar kan ik Handbal 2019 WK mannen kijken?
icon

Beste antwoord door PeterG 14 January 2019, 18:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Via het ZDF (Duitsland 2).

Piet.
Reputatie 7
Badge +24
Hi Sanja, welkom hier. Dankjewel @P.J.M. van der Vooren , voor mij ook nieuwe informatie. :)

Weet je zo voldoende?
Via het ZDF (Duitsland 2).

Piet.

Bij KPN is dat 45.
Reputatie 7
Badge +24

Via het ZDF (Duitsland 2).

Piet.
Bij KPN is dat 45.


Dankjewel @PeterG
Ik heb een ZDF, en hier laten ze alleen Duitsland wedstrijden zien.
Reputatie 7
Badge +24
Zelf ook op onderzoek gegaan, ARD zendt dit ook uit op kanaal 742 of 44. Zie ook https://www.tvgids.nl/gids/ard-zdf-wdrfernsehen voor de gids.
Nog een keer - allebei Duitse zenders (ARD en ZDF) die rechten hebben gekregen - geven alleen Duitse wedstrijden, geen andere.
Ja, dat was/is duidelijk. Echter zie ik, en de anderen, er geen uitzendingen van bij Ziggo Sport of Fox Sports. Ziggo Sport heeft alleen de finale op 29 januari. (gek, er staat, nu al, dat het Frankrijk-Noorwegen zou zijn ... ) Ook Eurosport heeft het niet. Er is dus géén NL zendgemachtigde en dus ook nauwelijks aandacht. Mogelijk wat aandacht bij de NOS voor de Nederlanders?

Ergo, via de beschikbare zenders is het NL team niet te zien.

Mogelijk vind je on line nog ergens live streams?????
Er zijn veel live streams maar daar ook moet je of 1) abonnement betalen voor een specifiek livestream kanaal of 2) abonnement op VPN provider te betalen om IP address "veranderen" zodat je livestream in een andere land kan kijken. Ze zijn ook slim geworden :-)
Jammer dat er in Nederland alleen voor vrouwen handball aandacht is. Er is ook geen sport zender die andere "minder" populaire sports laten zien. Hoe bouw je bewustwording en interesse voor bijvoorbeeld waterpolo of basketbal, of herbouwt de populariteit van volleyball ezv.
Jammer, jammer
Helemaal mee eens. Jammer dat Ziggo Sport alleen de rechten voor de finale heeft gekocht. Hadden ze beter voor alle wedstrijden van het NL team kunnen doen inderdaad.