Beantwoord

Handleiding interactieve tv ontbreekt

  • 14 March 2019
  • 3 reacties
  • 250 keer bekeken

Mijn vader is sinds dinsdag overgestapt van Ziggo naar interactieve tv van KPN . Niks was compleet (sommige apparatuur ontbrak) maar dat is inmiddels opgelost door de monteurs.
Alleen de handleiding interactieve tv ( dat boekje van 126 blz's) ontbreekt.
Dit zou toch wel erg handig zijn voor een man van 77 jaar die zich alles weer moet eigen maken.
Kunnen jullie hiervoor zorgen?
Ik hoop op jullie hulp.
Kristel
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 14 March 2019, 19:44

Bekijk origineel

3 reacties

Allereerst heet ik je vader van harte welkom bij KPN. Ben jij al bij KPN aangesloten?

Ik heb al sinds mei 2011 I-TV maar een ''boekje met 126 blz.'' zegt mij helaas niets. Toen het nog KPN MINE heette was er mss wel een papieren gebruikershandleiding, maar die zal volkomen achterhaald zijn.

Deze handleiding zit er bij en niets anders:
https://www.gebruikershandleiding.com/KPN-Interactieve-TV/preview-handleiding-607956.html

Door de menustructuur is de bediening juist heel makkelijk en intuïtief. Zelfs voor mijn 80-jarige moeder....

Vragen kunnen áltijd hier gesteld.

Maar goed; hier vast wat dingetjes. (ik neem aan dat de monteur de afst.bed. al heeft ingesteld voor de televisie)

Zenders kiezen; lijkt me duidelijk. Werkt overal hetzelfde.
Weet je het zendernummer (nog) niet uit het hoofd klik dan op de OK knop. Er verschijnt dan een scroll-lijst. Heb je de gewenste zender gevonden dan op OK drukken om te kijken.

Teletekst (op sommige zenders). rechts onderaan de TT knop indrukken om aan te zetten. Pagina's kiezen met cijfertoetsen. TT weer uitzetten met de TV knop met het huisje erop.

Functies v.d. afstandsbediening die niet voor de hand liggen heb ik hier uitgelegd:
https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/de-verborgen-extra-functies-van-de-itv-afstandsbediening-358647
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @Kristel11. Welkom op het KPN Forum. Ook ik heet jouw vader natuurlijk van harte welkom bij KPN! Ik heb voor je gezocht naar deze handleiding en ik denk dat je deze handleiding bedoeld. Deze handleiding is erg verouderd en niet alles wat hierin staat klopt. Zoals Peter al aangeeft kan je met al jouw vragen hier terecht. Mocht je het toch liever zelf willen ontdekken, dan vindt je op deze pagina alles over het gebruiken, installeren en het verhelpen van problemen.
Reputatie 7
Badge +21
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Mocht je nog andere vragen hebben, dan horen we dat graag van je!

Reageer