Beantwoord

haperend beel bij allen voetbal

  • 13 January 2021
  • 4 reacties
  • 292 keer bekeken

Goedenavond,

ik zit nu geruime tijd bij KPN, alles is naar eens (nou ja bijna alles) ;-)

Ik zit sinds kort bij KPN EEN (over gekomen van Klein Zakelijk) sinds deze overgang nieuw modem en kastje ontvangen, internet etc etc dik voor mekaar.

Alleen sinds ik voetbal kijk of dit andere kastje, heb ik last van haperend / vertragend beeld.

bij een bal die gepast word lijkt het alsof er 3 a 4 ballen achter elkaar aan rollen, het beeld is ook niet scherm.

ten opzichte van andere kanalen die dit niet hebben.

 

voor de duidelijkheid ik heb alles (echt alles) geprobeerd.

nieuw HDMI (normaal tot premium speed)

modem aan / uit 

tv in stellingen etc etc

 

Laat ik het zo zeggen, met het kastje van klein zakelijk had ik deze problemen niet.

 

kan iemand mij hier mee helpen? 
vind de beeld kwaliteit van de voetbal wel belangrijk natuurlijk ;-)

icon

Beste antwoord door PeterG 13 January 2021, 20:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Een Philips TV?

Bij het abonnement KPN EEN ben je niet geregistreerd bij de KPN consumentenafdeling. Die kunnen je hier dus niet mee helpen.
Bij KPN EEN krijg je volgens mij ook een andere TV ontvanger en niet een Arris vip5202, vip2952 (V2) of Arcadyan hmb2260.

Heb je al contact met de helpdesk zakelijk genomen? 0800-0403

Forum zakelijk: zakelijkforum.kpn.com

De helpdesk laat mij de standaard dingetje doen, maar die helpen allemaal niet.

ik heb het idee dat het KPN EEN kastje de snelheid van het uploaden van de beelden niet hebben kan.

het lijkt een soort lag wat hij heeft.

 

het om het kastje RoHS.

 

tv is Samsung, maar daar zit het probleem niet.

het om het kastje RoHS.

Precies. Dat kastje hebben wij (consumenten abonnementen) niet. En kennen de kpn moderators hier ook niet (webcare consumenten).

Enige wat ik kan aangeven: staat ie wel op 1080i of 1080p50? (ik neem aan dat ie die mogelijkheden heeft, want we kennen dat kastje dus niet hier)

Dat is ook een dingetje…...ik kan de beeldscherm instellingen van het kastje niet aanpassen.

ik kan daar niet in komen heeft kpn afgeschermd