Haperend beeld

• 13 maart 2014
  • 10 reacties
  • 2603 keer bekeken

Hoi

Ik zit sinds 2 week met een tv die constant hapers vertoond. Nu ben ik voetbal liefhebber en is het niet prettig om een wedstrijd te zien met constante hapers er door... Ik heb geen idee waar het aan ligt?

Iemand die mij misschien kan helpen? 

Mvg

Jpwesting

10 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Misschien helpt een reset. Hoe je dat moet doen vind je hier: http://forum.kpn.com/t5/Televisie/KPN-Interactieve-TV-Ontvanger-resetten/td-p/176511
Heb van alles geprobeerd inmiddels, maar niks werkt. Iemand die nog iets weet wat ik kan doen??

MVG

Reputatie 6
Badge +9
HDMI opties veranderen. Bijvoorbeeld 720p, naar 1080i of 1080p 50Hz. 

Probeer dat eens.

Reputatie 5
Badge +11
Beste jpwesting,

Dat is niet fijn kijken inderdaad. Een paar vragen die hier nog niet gesteld zijn:

1. gaat het hier om iTV of Digitenne?

2. is de ontvanger in het eerste geval rechtstreek met een kabel aangesloten op de Experiabox of met een draadloze verbindingsset (adapters in het stopcontact)?

Als het met een draadloze verbindingsset is aangesloten wil ik je adviseren eerst even deze pagina te bekijken voor een mogelijke oplossing. Laat je het even weten?

Met vriendelijke groet,

Raul.

Hoi Raul

Ik heb een kastje, dus ik denk dat ik ITV heb. deze zit in een stopcontact. mijn verstand van televisie's is precies 0,0%. De antenne is trouwens ook aangesloten op het kastje.

mvg

Reputatie 2

jpwesting schreef:
Hoi Raul

De antenne is trouwens ook aangesloten op het kastje.

mvg

Dan is het digitenne!!;)

okee bedankt haha :)

Reputatie 2
Het kunnen overigens een aantal dingen zijn ,beetje afhankelijk wat die haperingen precies zijn.

Het kan de uitrol van 4g zijn van kpn ,die stoort op sommige plekken.

Het kan een andere storings factor zijn bij jouw in de buurt.

Is het op vaste tijden of altijd?

Wasdrogers of wasmachines kunnen ook storen.

Het kan ook zijn dat de voeding van het kastje het aan het begeven is ,maar dan is het wel heel erg met blokken maar ook het geluid.

Heb je de antenne al op andere plekken neergezet om te proberen?

Heb je al een nieuwe zenderscan geprobeerd?

Als blijkt dat de voeding kapot is en je huurt het kastje ,kun je hem bij kpn omruilen.

Als die van jezelf is kun je eens op internet zoeken naar een mooie tweedehands.

Er worden er genoeg aangeboden.

Hoi

Is er een mogelijkheid dat ik kan zien of mijn voeding bijna op is... euuh die van de antenne :)

mvg

Reputatie 5
Badge +11
Beste jpwesting,

Er zou op de antenne een brandend lampje zichtbaar moeten zijn. Is dat niet het geval en er gebeurt niets op televisie als je de antenne verplaatst, stuur mij dan je contractnaam, postcode, huisnummer en mobiele nummer in een privébericht. Dan stuur ik de logistiek aan voor een nieuwe antenne.

Met vriendelijke groet,

Raul.

Reageer