haperend beeld

Hoi Allemaal,

ik heb sinds een maand I-Tv van KPN. vanaf dag 1 heb ik om de 10 minuten last dat het beeld een paar seconden stil staat. Erg hinderlijk maar als ik tv kijk is het meestal te laat om te gaan bellen of komt het net even niet uit. Nu heb ik vanavond dat het beeld gewoon stil staat en om de zoveel minuten een framepje verder gaat en dat is helemaal niet leuk tv kijken ;)

Ik heb al een aantal keren geprobeerd te bellen met de KPN maar elke keer krijg ik na een paar minuten te horen dat het te druk is en ik maar een andere keer moet terug bellen. Dat werkt dus niet en het probleem lost zich niet vanzelf op :D

Ik dus op onderzoek uit en mijn modem en I-tv kastje gereset, alle kabels nagekeken, de werking van de draaloze set nagekeken en alles goed bevonden. Zelfs de voorgeschreven kabels gebruikt en alle lampjes werken en branden de goede kleur.

Maar nog geen tv.........

Iemand toevallig de zelfde problemen gehad en die mij de oplossing kan aandragen?:(

alvast bedankt!!

2 reacties

Goedenavond ,

Ik heb hetzelfde probleem al vanaf de eerste dag dat ik KPN aansloot. Iedere 3 a 5 minuten blijft mijn beeld voor ongeveer 4 a 6 seconden stil staan, dit is idd heel erg hinderlijk. Ik heb meerdere malen gebeld naar de helpdesk (wat me aardig veel geld gekost heeft) maar tot op heden zonder resultaat. Modem resetten , ander kanaal instellen van modem etc etc. Wat ook hinderlijk is dat vooral s'nachts onderhoud word gepleegd waardoor interactieve tv veel haperingen vertoond o.a vastlopen van zenders , opnamen niet kunnen bekijken. (Ik werk dus tot s'avonds laat)  Ik zit er ook aan te denken om mijn alles in 1 pakket op te zeggen en over te stappen naar een andere provider.

Helaas heeft het tot nu toe een hoop geld gekost maar zonder resultaat.

Reputatie 4
Badge +1
Wel melden bij de klanten service, zij kunnen het stilstaande beeld over de afgelopen periode uitlezen. Zeker als je thuis de bekabeling al nagelopen hebt.

Reageer