Vraag

haperend beeld en geluid

  • 2 December 2020
  • 3 reacties
  • 31 keer bekeken

Badge

Hallo,

Wij hebben hier thuis al een tijd (jaar of 5) last van haperend beeld en geluid. Het is uiteraard super storend. We hebben alles al geprobeert. We hebben een Experiabox v10 (deze hangt in de meterkast, ongeveer 10 meter van beide tv's af) en sinds kort (3 weken) de nieuwe tv-ontvangers. Door deze nieuwe ontvangers is het wel minder geworden maar minimaal eens in het uur hapert hij wel. We hebben alle stappen op de site al meerdere keren gevolgd. We weten niet meer wat we kunnen doen. 

Heeft iemand een idee?

 

Met vriendelijke groet, 

Marloes 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Ik ga met je meekijken @Marloes111997! Op welke manier heb je de tv-ontvangers aangesloten? Via een directe kabel of met een DVS? Zit er nog andere apparatuur tussen zoals een wifi versterker? Daarnaast zou ik je willen vragen je profiel in te vullen. Mocht het dan nodig zijn kan ik verdere aansturing voor je doen. :relaxed:

Badge

Hallo,

Ik heb het even nagevraagd. Hij is aangesloten via een dvs bij beide tv's. Nu kwam ik erachter dat deze direct in de muur moeten, dat is nu nog niet het geval. Dat is niet slim van ons. We beginnen met het veranderen hiervan. Er zit een wifi versterker tussen. Zou dit moeten om de 10 meter te overbruggen?

Ik heb mijn profiel aangepast voor zover ik het wist, het abonnement staat op naam van mijn ouders.

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb met de informatie in het profiel de verbinding doorgemeten. Zoals ik stiekem al verwacht had is de verbinding verder prima. Ik zou aan willen raden in de eerste instantie de informatie op deze pagina te gebruiken om de verbinding te optimaliseren. Ook zou je kunnen kijken of de DVS wellicht verouderd is.