Ik heb op mijn televisie boven last van haperend beeld en geluid, zowel bij live kijken als bij afkijken van opgenomen programma's. Diezelfde opgenomen programma's kan ik op de televisie in mijn woonkamer wel zonder problemen kijken. Ook met de synchronisatie van opgenomen programma's met de tv ontvanger beneden loopt het soms niet goed.
Vorig jaar had ik vergelijkbare problemen in de wintermaanden (al beginnend voordat de kerstverlichting was opgehangen), waarna ze zichzelf oplosten. Nu zijn de problemen weer terug. Onlangs heb ik de DVS apparatuur al voorzien van een update met de nieuwste software, Dit heeft het probleem niet verholpen.
Het er tussen zetten van de WIFI versterker is ook niet de veroorzaker van het probleem, want de problemen waren er daarvoor al. De kerstverlichting of storing van andere apparatuur kan het niet zijn, want daar hebben zich geen vernieuwingen voorgedaan. Bovendien is het probleem niet weg na het weghalen van de kerstverlichting
Na lezen van diverse topics heb ik geprobeerd via de in jullie reactie staande link een nieuwe ontvanger aan te vragen, maar het enige wat ik daaruit krijg is dat de apparatuur geschikt is. Maar dat is dus niet het geval.
Hoe kan dit opgelost worden?
Beste antwoord door Erwin van KPN
Bekijk origineel