Ook ik heb hetzelfde probleem, meerdere keren kpn gebeld en meerdere oplossingen die zij geven heb ik allang uitgeprobeerd. Zit bij de uitzending zelf zegt een medewerker die bij een andere provider precies dezelfde klacht heeft. Alle kanalen dezelfde probleem? Yeah right, tuurlijk ik geloof er niks van, de interactieve tv app ervaart dat niet, niet alle zenders wordt geopend, geeft vaak een foutmelding aan om opnieuw te laden maar niks werkt, leuke app dus niet. Ook de tv kast een nieuwere software geïnstalleerd, duurde zeker een half uur, wat nog nooit gebeurd is, dat vond ik al vreemd. Een medewerker zegt dat het vaker voorkomt, oke zal wel. Dus 1 software opnieuw geïnstalleerd, 2 draadloze verbinding set dvd 650 gereset en opnieuw gekoppeld. Als dat niets oplost dan moest ik een nieuwere verbinding set kopen, 80 eurootjes maar, (toemaar). Kpn 👍👍👍
Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt, afgesplitst van dit topic