Beantwoord

Haperend beeld, geluid loopt wel door

  • 1 July 2020
  • 8 reacties
  • 555 keer bekeken

Wij hebben een haperend beeld. Het wordt de laatste dagen alleen maar erger.

De Experia Box V10 hebben we gereset.

De TVĀ otvanger Arris VIP2952 hebben we opnieuw opgestart.

We hebben de Selfcare Tool uitgevoerd.

De DVS hebben we uit het stopcontact gehaald.

De DVS is aangesloten op een dubbel stopcontact, waarbij in het 2e stopcontact niets zit.Ā 

Maar niets blijkt te helpen.

Hopelijk kunnen jullie ons helpen.

Ā 

Met vr.gr.

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 6 July 2020, 09:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi Marco. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het beeld hapert. Ik lees hierboven dat je al het Ć©Ć©n en ander hebt geprobeerd. Zou je de tv-ontvanger eens met een vaste netwerkkabel willen aansluiten op jou ExperiaBox? Op deze manier komen we er snel achter of het probleem in de verbinding of in de tv-ontvanger zit. Laat je ook alvast jouw gegevens achter in je KPN Forum profiel? Ik hoor graag van je!

Viash zoveel meter kabel heb ik niet ter beschikking.

De ExperiaBox staat 2 kamers van de tv ontvanger. Voorheen lag er een kabel via de zolder. En daar wilden wij destijds vanaf en zijn we op aanraden van de KPN overgegaan op aanschaf van deĀ DVS200 (3 stuks).

Tot een maand geleden werkte alles nog perfect. Er zijn geen andere bronnen in die tussentijd bij geplaatst welke eventueel zouden kunnen storen.

Ik heb mijn gegevens ingevuld in mijn Forum profiel.

Hopelijk kun jij ons verder helpen.

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb jouw verbinding doorgemeten en volgens mijn meting heb je een switch aangesloten op een Draadloze verbindingsset. Op deze switch heb je twee tv-ontvangers aangesloten. Klopt dat? Zou je de switch er tussenuit kunnen halen? Ik ben benieuwd of het probleem daarmee verholpen wordt.Ā 

Hallo Vikash, ik heb 1 DVS200 welke is aangeloten op de Experia Bos, 1 DVS200 welke is aangesloten op de tv ontvanger in de woonkomer en 1 DVS200 welke is aangesloten op de tv ontvanger in de slaapkamer. Een switch zegt mij niets?

Reputatie 7
Badge +21

Oke duidelijk, dan kan je dat ook niet testen. Heb je op beide ontvangers haperend beeld?Ā Wil je de stappen op deze pagina doorlopen: storing oplossen draadloze verbindingsset. Ik hoor graag of het is gelukt!

Op Ć©Ć©n van de ontvangers is er haperend beeld. Ik heb de ontvanger van de tv boven al naar beneden gehaald. Daar heb ik nu goed beeld op,Ā maar dat betekent dus wel dat ik boven haperend beeld heb.

Zaterdag heb ik alle ontvangers al gekoppeld en een update op de software uitgevoerd. Daarbij kreeg ik de melding dat de meest recente software versie reeds geinstalleerd is.

Ā 

Dus in de software kan het ook niet zitten.Ā 

Ā 

Ā 

Reputatie 7
Badge +21

Dus als ik het goed begrijp dat verhuist het probleem naar boven als je de tv-ontvangers met elkaar omruilt. Dan lijkt het er op dat het probleem toch in de tv-ontvanger zit. Ik zal een nieuwe tv-ontvanger naar een servicepunt bij jou in de buurt versturen, dan kan je de ontvanger van beneden daar omruilen.Ā Je ontvangt zoĀ een privĆ©berichtĀ van me.

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!