Vraag

Haperend beeld iTV app

  • 12 July 2019
  • 5 reacties
  • 693 keer bekeken

Kloot het dat de ITV app ook slechte verbinding heeft ?. Beeld schokt nog al en staat stil soms. Hebben KPN mobiel abonnement . Bij Ziggo totaal geen last van hoe kan dit .

*Admin: reacties afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

5 reacties

Reputatie 7
Beeld schokt nog al en staat stil soms.
Dat is een bekend fenomeen en lijkt helaas een architectonisch probleem te zijn waarbij de buffering binnen de app onvoldoende is om eventuele verstoringen in de communicatie op te kunnen vangen. Bij YouTube kan je de verbinding rustig een paar seconde verbreken, je zult het niet merken zolang de buffer nog niet leeg is. Ook Ziggo gaat dus beter om met het bufferen van uitzendingen. Dat betekent natuurlijk wel dat live uitzendingen wat meer vertraagd zullen zijn, maar dat lijkt mij geen enkel probleem.

Dit is echt iets waar het iTV developmentteam mijns inziens eens serieus aandacht aan moet besteden.

Zet de beeldkwaliteit eens op "Laag". Heb je dan ook nog last van dit fenomeen?
Indd dat is erg storend dat vond ik bij Ziggo toch een stuk beter .
Reputatie 7
Indd dat is erg storend dat vond ik bij Ziggo toch een stuk beter .
Het kan ook niet zijn dat KPN dit op z'n beloop laat want dat is fantastische reclame voor Ziggo.
Het blijkt dat veel vakantiegangers in het buitenland ook last hebben van dit fenomeen, zelfs op plaatsen waar de verbinding met internet snel genoeg lijkt te zijn, maar er toch nog ergens een zandweggetje zit op de route naar het iTV platform van KPN.
Ook daar zit de buurman vrolijk met een glaasje televisie te kijken op z'n tablet via Ziggo GO terwijl de KPN abonnee geïrriteerd zijn/haar tablet in de hoek heeft gegooid omdat de iTV app weer eens gebrekkig werkt.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Hj soppe Goed dat je dit hier meldt. Het is heel goed mogelijkdat @wjb het bij het juiste einde heeft (Dat gebeurt wel vaker 😉 ) en dat er iets meespeelt op de achtergrond dat de goede werking van de app in de weg zit. Het kan natuurlijk ook zijn dat het mobiele netwerk op jouw locatie niet optimaal is: een mogelijkheid die ik wel graag gecheckt zie. Waar ben je als je dit probleem ervaart? (zou je in je KPN Forum profiel de betreffende postcode en huisnummer willen noteren? En zou je ter plekke ook eens een speedtest willen doen?
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Hj soppe Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Hoe is de situatie nu? Kan ik nog iets voor je doen?

Reageer