Beantwoord

Haperend beeld itv/chromecast

  • 16 June 2019
  • 6 reacties
  • 478 keer bekeken

Ik heb regelmatig haperend beeld via kpn itv/chromecast wat is hiervoor de oplossing
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 18 June 2019, 12:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hoi @Sjaak1945 . Welkom op het forum!
Lijkt me mateloos irritant als je dit vaak hebt. Het is uiteraard ook niet de bedoeling.
Haperend beeld kan met je wifi verbinding te maken hebben. Is het alleen via chromecast of ook als je app alleen gebruikt?
Bedankt voor je reactie. Helaas heb ik het probleem ook met de app op mijn tablet.
Signaal van de wifi varieert van goed tot sterk ook de overdracht van het signaal voldoet aan de norm. Ik heb op het forum berichten gelezen waaruit blijkt dat dit probleem al langer speelt en dus bekend is. Blijkbaar is dit probleem dus nog niet opgelost. Kan er nog verbetering verwacht worden?
Er zijn inderdaad meldingen dat het beeld soms hapert. In de meeste gevallen is dit echter niet het geval. Zeker als de wifi verbinding goed is en de app is up-to-date zou het redelijk vlekkeloos moeten werken. Wat voor tablet is het?
Wat gebeurt er als je via de browser op de tablet kijkt? (bij voorkeur chrome) https://www.interactievetv.nl/
Heb je de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Alle info is welkom!
Via de browser geeft een goed beeld resultaat het vervelende is echter dat het programma voortdurend onderbroken wordt met reclame van ziggo
Beste Erwin
Zoals eerder gemeld gaat het via de browser/chrome prima af en toe een kleine hapering maar daar is mee te leven.
Probleem met Ziggo is ook opgelost het bleek dat via Google home derden op mijn chromecast mee konden liften heb ik inmiddels uitgeschakeld.
Hartelijk dank voor je moeite.
Hoi Sjaak, fijn dat het via de site wel lukt. Blijft gek dat de app er meer moeite mee heeft. Misschien vergt de app te veel van je tablet?
Als jij met deze oplossing kunt leven is dat fijn!