Beantwoord

Haperend beeld kanaal 14 (voetbal)

  • 24 January 2020
  • 10 reacties
  • 905 keer bekeken

Als ik voetbal kijk op het gratis kanaal (14) schokt het beeld. Ik heb net een nieuwe oled tv. Hoe kan dit? 
 

 

icon

Beste antwoord door Bastiaan 1985 27 January 2020, 20:28

Bekijk origineel

10 reacties

Heb je nog meer zenders waar het beeld schokkerig is?

Hier is Fox Sports 14 prima. Er is dus geen storing i.h. algemeen. De stream komt bij KPN goed binnen.

Al eens de ontvanger even stroomloos gemaakt met de schakelaar achterop? Ca. 30 sec. uit laten.

Ik heb de nieuwe ontvanger, dus van de stroom gehaald, maar geen succes. Zou het kunnen komen door mijn abonnement van 50mb? 
 

andere zenders is het meer dan prima 


 

Je hebt de Arris 5202 neem ik aan.

Ik heb ook een abo met 50 Mb/s.

Mijn lijn is echter 100. En dan wordt het bovenliggende deel v.d. capaciteit juist voor ITV gebruikt.

Aangezien het zo specifiek is lijkt mij dit iets via een moderater en ITV technisch team.

Idd de arris vip 5202. Via de app van kpn hapert hij niet. 
 

bedankt peter tot nu toe 

 

 

Reputatie 7

Er komen ondertussen wel heel veel meldingen binnen over schokkerige beelden i.c.m. de Arris VIP5202.

Ik heb contact gehad met kpn, ze hebben de snelheid verhoogt naar 100, helaas is dit niet de oplossing. 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Bastiaan 1985. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het beeld hapert op Fox 1. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten op het KPN Forum profiel? Zodra ik jouw gegevens heb ontvangen kan ik het verder voor jou uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!

 Hier ook schokkerige beelden i.c.m. de Arris VIP5202 en met het “vorige kastje” die ik nu weer in gebruik heb genomen totaal niet. 

Weer contact gehad, de arris stond op een te hoge resolutie, dus nu op 1080 en dan 50 hz. Dit is voor mij de oplossing. 
 

 

Update: Ook nog geprobeerd op uhd @ 50 Hz , dit werkt ook prima, blijkbaar heb ik niet op bewaar instellingen gedrukt. Alleen de hoogste instelling werkt dus niet. 

Reageer