Beantwoord

Haperend en stilstaand beeld code 143

  • 21 January 2019
  • 2 reacties
  • 72 keer bekeken

Sinds een aantal maanden van Ziggo naar KPN maar weet niet of ik er wel zo blij mee ben. Ik heb gekozen voor een verbindingsset voor de Interactieve TV. Een monteur heeft alles aangesloten echter blijven de problemen terug komen. Inmiddels zijn er 3 monteurs geweest en ook deze vertellen allen tegenstrijdigheden. Het wordt verkocht alsof alles supergoed werkt echter de werkelijkheid is anders. Ook bij het kijken van On Demand stopt alles er spontaan mee. Alle pogingen al gedaan die ze op de site vermelden maar helaas elke keer maar voor korte duur. De een beweert dat het mijn elektrische kachel is en de ander dat je weer geen stekker in de verbingsset mag hebben (waarom zit er dan wel een stopcontact op gebouwd? Ik ben aardig desperate. Wie kan mij helpen.

Van Meurs

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy, toegevoegd aan forumprofiel
icon

Beste antwoord door joss1965 22 January 2019, 07:40

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10
@Bas van Meurs, een 'draadloze' verbinding via het stroomnet (powerline adapters) blijft altijd afhankelijk van de kwaliteit en belasting van je stroomnet. Er zijn apparaten (babyfoons zijn berucht, maar waarschijnlijk kan je elektrische kachel ook de oorzaak zijn) die storingen opleveren. Heb je al eens getest of er geen problemen zijn met een directe netwerkkabel tussen modem en tv ontvanger? Als het dan wel goed werkt, weet je in ieder geval zeker dat het probleem in de verbindingsset zit (en zou je kunnen overwegen toch een bedrade verbinding aan te leggen). Het probleem zou overigens ook nog aan de buren kunnen liggen, als die ook een draadloze verbindingsset hebben, zie dit topic.
Gebruik je tussen modem en tv ontvanger nog een ander apparaat, bijv. een switch?

Hoe was je verbinding bij Ziggo destijds?
Reputatie 7
Badge +19
Hallo @Bas van Meurs, Had je Joss1965 zijn bericht al doorgenomen? Ik ben namelijk benieuwd naar je bevindingen en dan helpen we je graag verder 🙂

Reageer