Niets verandert aan de settings. Gisteren en vanmiddag haperende het beeld erg, geluid was er nog wel. Nu is het geluid ook haperig. Op de iPad werkt Netflix wel gewoon. We hebben modem en Expedia box gereset. Maakt geen verschil.
Hoe te handelen?
Gr Roland
icon
Beste antwoord door Alex van KPN 1 July 2019, 18:01
Waar zie je precies hapering? Gebeurt dit tijdens het televisiekijken of Netflix (of beide) op de KPN ontvanger? Op e iPad werkt Netflix goed zo te zien. Hoe is de ontvanger aangesloten op de Experiabox? Rechtstreeks met een kabel of met de witte adapters in het stopcontact?
Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.