Beantwoord

haperend tv beeld

• 30 september 2018
  • 3 reacties
  • 51 keer bekeken

Badge
Hallo,

Ik heb sinds een paar weken last van haperend beeld en slechte wifi. Ik heb werkelijk alles al geprobeerd wat maar wordt aangedragen en weet dat de snelheden die bij mij zouden moeten binnenkomen niet gehaald worden en ook nooit gehaald zijn. Kan iemand mij een oplossing aandragen tot de tijd dat ik ben overgestapt naar Ziggo (coax) Ik ben er echt helemaal klaar mee. Sinds ik heb aangegeven over te stappen worden de klachten ook alsmaar erger. Toeval of niet..
icon

Beste antwoord door Paul_ 4 oktober 2018, 09:55

Ik heb de lijn voor je doorgemeten en dit zijn tot zover mijn bevindingen:

Technisch is er zo'n 34 Mbps mogelijk (wat natuurlijk matig is) en dat komt ook binnen op het modem. Je haalt dus wel wat je (technisch) zou moeten kunnen halen. Als er meerdere mensen internet gebruiken bij jou thuis en de tv staat aan, dan zit je al wel snel aan de max. Een tv die verbruikt zo'n 8 Mbps als je naar de HD-zender kijkt.

En toch moet je wel normaal tv kunnen kijken. Ik heb ook het tv-signaal doorgemeten en dat ziet er niet goed uit. Daarvoor kan ik een monteur inplannen. Ik stuur je een privébericht.

Voor problemen met de WiFi: de nieuwe WiFi tuner.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi @Mountcook. Ik kan je garanderen dat je niet gaan "pesten' met slechte WiFi of haperend beeld omdat je gaat overstappen. Ik kijk graag voor je na of er wat verkeerd gaat m.b.t. de internetsnelheid die binnenkomt. Kun je je gegevens invullen in je profiel en mij een seintje geven als dat is gebeurd?

Hoe is de tv-ontvanger aangesloten op de Experia Box? Direct met een kabel of bijvoorbeeld via een draadloze verbindingsset?
Badge
Hoi Paul,

Bedankt voor je reactie. Ik heb de gegevens ingevuld. De tv-ontvanger is bekabeld aangesloten. Ik heb werkelijk alles al geprobeerd maar zonder succes. Echt niet leuk meer.

Grt.
Michel
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb de lijn voor je doorgemeten en dit zijn tot zover mijn bevindingen:

Technisch is er zo'n 34 Mbps mogelijk (wat natuurlijk matig is) en dat komt ook binnen op het modem. Je haalt dus wel wat je (technisch) zou moeten kunnen halen. Als er meerdere mensen internet gebruiken bij jou thuis en de tv staat aan, dan zit je al wel snel aan de max. Een tv die verbruikt zo'n 8 Mbps als je naar de HD-zender kijkt.

En toch moet je wel normaal tv kunnen kijken. Ik heb ook het tv-signaal doorgemeten en dat ziet er niet goed uit. Daarvoor kan ik een monteur inplannen. Ik stuur je een privébericht.

Voor problemen met de WiFi: de nieuwe WiFi tuner.

Reageer