Beantwoord

Haperend TV beeld

  • 4 October 2019
  • 4 reacties
  • 288 keer bekeken

Badge
Na de internet upgrade heb ik last van af en toe een haperend of stilstaand beeld. Ook het radio gedeelte is qua geluid af en toe golvend. Moet deze dan uit- en weer aanzetten, dan is het weer goed/
Mvgr
G.van der Heide
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 17 October 2019, 13:54

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @freetimeweb. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het beeld af en toe hapert of stilstaat. Dat is zeker niet de bedoeling. Heb je de tv-ontvanger al gereset? De tv-ontvanger is aangesloten op de Experiabox. Gebruik je daarvoor een netwerkkabel of een draadloze verbinding set? Heb je ook problemen met andere apparaten? Ik zou je willen vragen om een bekabelde speedtest uit te voeren en een screenshot daarvan te delen in dit topic. Zou je het Forum profiel ook alvast willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer en klantnummer? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb geen antwoorden ontvangen op mijn vragen. Is het probleem inmiddels al verholpen? Als het probleem nog niet verholpen is, dan hoor ik dat graag van je!
Reputatie 7
Badge +21

Hoi@freetimeweb. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het beeld af en toe hapert of stilstaat. Dat is zeker niet de bedoeling. Heb je de tv-ontvanger al gereset? De tv-ontvanger is aangesloten op de Experiabox. Gebruik je daarvoor een netwerkkabel of een draadloze verbinding set? Heb je ook problemen met andere apparaten? Ik zou je willen vragen om een bekabelde speedtest uit te voeren en een screenshot daarvan te delen in dit topic. Zou je het Forum profiel ook alvast willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer en klantnummer? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg geregeld hebt. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!

Reputatie 3
Badge +1

Hier hetzelfde probleem, De Arris ontvanger al meerdere keren gereset maar het probleem blijft. In de afgelopen dagen zijn er meerdere keren een soortgelijk probleem gemeld. Maar behalve resetten wordt er niks aan gedaan blijkbaar. Valt inderdaad op dat ik ook mijn abonnement aan heb laten passen.

 

Reageer