Vraag

Haperende interactieve tv via laptop

  • 22 March 2019
  • 11 reacties
  • 503 keer bekeken

Als ik tv wil kijken via mijn laptop hapert hij steeds of blijft vast zitten en blijft maar laden.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Sylvana, vervelend dat de site niet goed werkt. Welke laptop heb je en welke browser gebruik je? Werken andere streaming sites, zoals Youtube of Netflix, wel goed?
Ik gebruik google als browser en YouTube doet het wel goed.
Reputatie 7
Badge +28
Zijn er andere computers of laptops in huis? Heb je daarop dezelfde problemen of werkt dat wel goed? Kun je een andere browser proberen, zoals Edge of Firefox? Is dit een probleem van de laatste tijd of heeft het nooit goed gewerkt?

Ik heb jouw verbinding nagekeken en dat ziet er allemaal prima uit. Omdat er ook geen storing bekend is met de website probeer ik te achterhalen waar het dan wel zit. Dus vandaar alle vragen 😉
Heb maar 1 laptop in huis en geen pc. Op mijn smartphone werkt de app prima.
Reputatie 7
Badge +28
Duidelijk. Kun je de andere vragen nog beantwoorden? Sinds wanneer heb je hier last van en werkt het wel goed in een andere browser?
Heb hier al een tijdje last van, YouTube deed dit eerst ook en toen heeft een collega van u wifi op ander kanaal gezet. Hierdoor betere wifi alleen niet voor kpn tv op laptop. En andere browser krijg ik niet ginstaleerd op laptop. Ben er nog mee bezig.
Reputatie 7
Badge +28
Het lijkt me wel goed dat we dat even testen. Edge wordt meegeleverd met Windows 10 en hoef je niet te installeren. Die kun je openen door op de windowstoets te drukken (linksonder op het toetsenbord) en "Edge" in te typen (zonder aanhalingstekens). Het eerste resultaat is dan Edge. Als je de mogelijkheid hebt om dat te testen hoor ik graag of dat verschil maakt.
Als ik op Microsoft edge klik krijg ik Google als internet browser. En van daaruit het zelfde probleem met kpn tv.
Reputatie 7
Badge +28
Oke, in Edge ging je wel gewoon naar https://www.interactievetv.nl als ik het goed begrijp. Dank voor het testen!

Kun je eens een Speedtest uitvoeren? Dat doe je via deze pagina: Speedtest Custom - Test your internet speeds. Achteraf kun je op het knopje "Kopieer link" drukken en het resultaat hier plakken.

Reputatie 7
Badge +28
Dat zijn geen hele hoge snelheden vergeleken met wat de lijn zelf haalt. Maar ik denk ook niet dat dit de oorzaak is. Ik heb een storingsmelding aangemaakt om dit verder uit te zoeken, er wordt contact met je opgenomen. Mijn collega's kunnen (met jouw toestemming uiteraard) even meekijken op de laptop om te achterhalen wat er mis gaat. Hopelijk is het via deze route snel opgelost. Laat maar weten hoe het is afgelopen!

Reageer