Beantwoord

Haperende TV

  • 6 April 2019
  • 8 reacties
  • 238 keer bekeken

Sinds een paar dagen heb ik ineens haperende tv's. Iedere 10 seconden staat mijn beeld even stil. Ik weet dat hier meerdere topics over zijn en ik heb alles al geprobeerd. Er is niks veranderd qua kabels of apparatuur, heb geen nieuwe buren en heb het op beide tv's in huis. Ik word er wel echt helemaal gek van!!! Wat kan ik doen? Zeg niet bekabelen want heb niet voor niks draadloos en eerst was dit toch ook geen probleem?!

*rot hè, in stukjes lezen. Moet je nagaan als je zo tv kijkt.
icon

Beste antwoord door Anonymous 6 April 2019, 20:48

Bekijk origineel

8 reacties

Hallo @Dimara ,
Het helpt vaak eerst de tv-decoder uit te zetten met de hoofdschakelaar achterop, de modem even van de stroom te halen, minimaal 30 seconden wachten, modem aanzetten, als deze weer in bedrijf is tv-decoder aanzetten, dan werkt meestal alles weer goed.
Dankjewel voor de reactie, ik ga het NU proberen.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Dimara. Heeft een reset van de tv-ontvanger het probleem inmiddels verholpen? Mocht dit niet het geval zijn, dan zou ik je willen vragen om je gegevens achter te laten op het KPN Forum profiel. Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. We horen graag van je!
Reputatie 7
Badge +21
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat een reset het probleem heeft verholpen. Mocht dit niet het geval zijn, dan horen we dat graag van je!
Sorry voor mijn late reactie!!
Het hielp 1 avond, of in ieder geval, ik had er even geen last van, maar nu is het weer terug. :(
Ik had de decoder uitgezet, zoals Jan-D had voorgesteld.
Ik zal mijn profiel aanvullen.
Reputatie 7
Begrijp ik het goed dat je een "draadloze" verbindingsset gebruikt?
Welke is dat? (Merk, type)
Ja, ik zeg het toch, heb je hetzelfde fenomeen als je de TV ontvanger met een netwerkkabel aansluit? Al doe je het maar even voor de test.
Ik heb niet zo'n lange kabel....
Ik heb een draadloze verbindingsset van kpn, DVS1200
Reputatie 7
Download dan een de devolo cockpit en meet eens de snelheid tussen de adapters.
Welke snelheid meet je?

Reageer