Beantwoord

Haperende tv en geluid interactieve tv

  • 22 November 2019
  • 7 reacties
  • 202 keer bekeken

Goedendag,

ik heb jullie klantenservice gebeld maar zelfs na 30 minuten wachten heb ik niemand van de klantenservice kunnen spreken. 

Ik kijk al ruim 6 jaar interactieve tv maar vandaag ervaar ik voor het eerst problemen met het geluid en beeld van mijn interactieve tv van KPN, het geluid en het beeld hapert, ik kan geen enkele kanaal bekijken op deze manier. ik heb boven alleen een draadloze verbinding maar beneden in de woonkamer is het bekabeld, 

wat kan ik doen om dit probleem op te lossen?

ik hoor het graag. 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 26 November 2019, 16:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Badge +19

Welke type ontvanger heeft u?

Zwarte met groene / rode knopje rechts onder in de hoek, weet het exacte model zo niet uit mijn hoofd, al 5 jaar in bezit nu. 

Badge +19

Als er motorola op staat dan moet ie naar het museum. Op de site vindt u een omruiltool. U krijgt dan snel een nieuwe. Of u belt nu 0800-0402 dag en nacht bereikbaar en nog gratis ook. En zeg dat uw motorola ontvanger kapot is. Als het een ander merk is werkt dat natuurlijk niet en moeten we op zoek naar een andere oplossing. Laat het even weten.

Reputatie 3
Badge +1

Heb hetzelfde probleem de afgelopen 2 weken (gehad) met mijn Arris ontvanger. Gisteren bij het aanzetten, ging de ontvanger de software opnieuw laden, toen was het probleem opgelost. Tenminste dat hopen we. Het leek wel of iemand van de servicedesk dit gedaan heeft. Want mijn eerdere reset poging had geen effect.

Ik ben blij dat het voor jou is opgelost, @MelskeH .

Hoi @Syed . Welkom op het forum. 

Bizar dat het na zoveel jaren plotseling misgaat. Misschien is er iets aan vervanging toe. De haperingen spelen zich dus ook af op de tv die met een kabel rechtstreeks is aangesloten?

Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Ik ga dan de lijn doormeten. Kun je nog checken welk type ontvanger er bij jullie staat? 

Ik heb niks meer van je gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.

Het zou mooi zijn als er ook gewoon geluid bij het beeld komt!