Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

Harddisk ontvanger

Wij heb al een paar jaar geen harddisk ontvanger meer , deze is ooit omgewisseld voor een ontvanger zonder hardeschijf omdat deze problemen gaf met opnames. Helaas betaalden we er wel voor . Gisteravond werd ons verteld door een aardige mevrouw bij de klantenservice dat wij hier niet voor hoeven te betalen. Dit is ook direct aangepast. Ons is nooit verteld dat de ontvanger zonder harddisk gratis was ( volgens kpn is dit je eigen verandwoordelijkheid ) dit word ons nu verteld omdat we proberen het teveel en ten onrechte betaalde geld terug te krijgen. Helaas kunnen we niet aantonen waneer de harddisk ontvanger terug gestuurd is , kpn kan dit ook niet terug vinden in hun systeem . Nu is mijn vraag . Wie hoort nou wat aan te tonen
icon

Beste antwoord door Paul_ 17 juli 2018, 12:25

Paul_ schreef:

Hoi Ineke, welkom op het forum. Zodra je apparatuur retour stuurt krijg je een verzendbewijs als het goed is. Kan je die nog ergens vinden? Waarschijnlijk niet omdat dit al jaren is geleden. Inhoudelijk kan ik hier vrij weinig over zeggen aangezien ik jouw gegevens niet heb maar mocht je het niet eens zijn met de gemaakte kosten dan lijkt het mij verstandig om een klacht in te dienen. Is dat reeds gedaan?

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Bekijk origineel

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Ineke, welkom op het forum. Zodra je apparatuur retour stuurt krijg je een verzendbewijs als het goed is. Kan je die nog ergens vinden? Waarschijnlijk niet omdat dit al jaren is geleden. Inhoudelijk kan ik hier vrij weinig over zeggen aangezien ik jouw gegevens niet heb maar mocht je het niet eens zijn met de gemaakte kosten dan lijkt het mij verstandig om een klacht in te dienen. Is dat reeds gedaan?
Reputatie 7
Badge +20
Paul_ schreef:

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Reageer