Beantwoord

HBO: Aantal films staat niet in KPN EPG!

• 30 oktober 2012
  • 1 reactie
  • 8407 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Het was me van de week al opgevallen toen ik plotseling een film had die maar 1.5 uur duurde en er 4 uur opgenomen was, maar het gaat echt mis bij KPN met de HBO EPG!

Vandaag van HBO een mail gekregen dat over 2 dagen de door mij gewenste film uitgezonden wordt:

"We herinneren je er graag aan dat donderdag om 06:00 de film die je gemarkeerd hebt, Love, Wedding, Marriage zal spelen op HBO2."

Op de HBO site staat deze informatie ook zo in de TV Gids dus die film zal ook daadwerkelijk op dat tijdstip uitgezonden gaan worden

04:10 last Funny Farm

06:00   Love, Wedding, Marriage
07:30  Saving Pelican 895 

echter in de Digitale ontvangers en op itvonline staat deze informatie:

Funny Farm HBO2, 01-11-12 4:10 01-11-12 7:30, 200 min

Saving Pelican 895 HBO2, 01-11-12 7:30 01-11-12 8:10, 40 min

De film komt bij KPN niet voor, ofwel de EPG informatie van HBO bij KPN is niet goed!!! Als je verder zoekt dan zal je zien dat ook de EPG informatie van HBO1 / HBO 1HD op dit tijdstip niet goed is. "Hobo with a shotgun"duurt bij KPN enkele uren! 

Wel goed dat KPN een gratis HBO proefperiode van 2 maanden kent, want (zie ook mijn vorig bericht over de EPG icm HBO HD,)  het begint nu echt wel storend te worden als je 15,25 Euro per maand zou moeten neertellen en dan niet eens fatsoenlijk kan opnemen...

Edit: Inmiddels bovenstaande klacht ook via de HBO Website bekend gemaakt.

icon

Beste antwoord door erictemmen 31 oktober 2012, 13:17

Het probleem is vanochtend klaarblijkelijk door KPN opgelost. Ook van HBO heb ik een reactie gehad dat het nu goed in de EPG staat. Het is jammer dat er nog bugs in het systeem zitten, maar het is in ieder geval wel erg prettig dat zowel KPN als HBO zo snel in actie komen!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1
Badge
Het probleem is vanochtend klaarblijkelijk door KPN opgelost. Ook van HBO heb ik een reactie gehad dat het nu goed in de EPG staat. Het is jammer dat er nog bugs in het systeem zitten, maar het is in ieder geval wel erg prettig dat zowel KPN als HBO zo snel in actie komen!

Reageer