HBO doet het niet, Compleet zenderpakket mist

• 19 mei 2016
  • 10 reacties
  • 404 keer bekeken

Mijn vader is al zijn hele leven klant bij KPN. Hij heeft nu bijna een jaar alles-in-1 Premium en recht op KPN Compleet, oftewel een prima klant dacht ik zo. Helaas heeft hij de laatste tijd alleen maar problemen ondervonden bij KPN.

Ten eerste heeft hij zijn 2e TV-ontvanger pas gekregen nadat hij zelf contact heeft opgenomen.

Ten tweede heeft hij nooit een extra gratis tv-pakket gekregen waar hij recht op heeft met KPN Compleet. Dit is hem een maand geleden wel toegezegd, maar hij heeft het nog steeds niet.

Tot slot is twee maanden geleden uit het niets HBO opgezegd. Het kost hem nu al twee maanden aan tijd en ergenis om HBO weer aangesloten te krijgen, zonder succes.

Ik begin me ook flink te ergeren aan jullie en mijn vraag is wanneer jullie weer eens wakker worden en actie ondernemen.

Admin: titel aangepast i.v.m. de vindbaarheid

10 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi , welkom op het forum! Ai, dit is niet bedoeling! Vervelend om te lezen dat deze zaken mis zijn gegaan op het abonnement van je vader.

Graag help ik verder de problemen op te lossen. Stuur je me een reactie op m'n privébericht? Dan kan ik de gegevens van je vader erbij pakken! Ik hoor graag van je.

Reputatie 7
Badge +21
Hoi , inmiddels heb ik je een reactie gestuurd op je privébericht! Ik hoor graag weer van je.

Reputatie 7
Badge +21
Hoi , zoals ik je ook per privébericht aangegeven had kunnen na 7 juni de benodigde herstelacties plaatsvinden! Als straks alles is zoals het moet zijn kunnen we ook kijken naar een passende compensatie voor de periode dat de problemen zich voorgedaan hebben.

Reputatie 7
Dit is echt minder en zo hoort het zéker niet te gaan!

HBO is onderdeel van het Premium abonnement, dus op zich al vreemd dat het nu niet werkt.

Omdat je HBO al bij Premium hebt kun je voor Compleet kiezen uit Plus- of Kidspakket. Je kunt eenvoudig checken of je één van de extra pakketten hebt. Als je Animal Planet hebt (112 sd, 717 hd) dan heb je het pluspakket. Heb je Nick Toons (52) dan is er (wsl per ongeluk) het Kidspakket aangezet voor Compleet.

Alle onderwerpen komen bij KPN Webcare in de wachtrij. Ze komen er met zo'n 48 uur vaak wel aan toe.

Hallo KPN, het zou netjes zijn als een officiële medewerker ook even zou reageren.

Hoi Koen,

Bedankt voor de reactie. Ik heb je een privébericht gestuurd. Hopelijk komt er nu wat duidelijkheid want KPN blijft in gebreke en ik vind deze situatie buitengewoon vervelend.

Nou echt veel urgentie wordt er niet gegeven aan een probleem dat nu al meer dan twee maanden duurt. Waarom moet het zo lang duren?

Dat was geen retorische vraag. Ik wil echt graag weten waarom het allemaal zo lang duurt.

Bedankt voor de reactie. Ik heb je een privébericht teruggestuurd.

Helaas is er geen oplossing gekomen. Jammer, ik had meer verwacht van zo'n bedrijf.

Reageer