Beantwoord

HBO Go

• 23 juli 2015
  • 4 reacties
  • 1342 keer bekeken

Ik heb bij mijn vorige abonnement bij KPN het HBO pakket gehad en daar toen ook een account aangemaakt met mijn email adres. Nu wil ik opnieuw een HBO Go account aanmaken met mijn emailadres maar de site geeft aan dat mijn emailadres al in de database staat. Bij inloggen geeft de site alleen aan dat ik geen abonnement heb.

Mijn vraag is dan ook of KPN mijn account bij HBOgo kan wissen zodat ik een nieuwe kan aanmaken danwel mijn huidige abonnement aan mijn bestaande HBO go account kan koppelen.

Bedankt,

Daan Vermeulen

icon

Beste antwoord door Koen_1 30 juli 2015, 15:46

Goedemiddag Daan,

Vervelende situatie. Zou je me het e-mailadres wat je voor de registratie probeert te gebruiken kunnen sturen in een privébericht? Dan kijk ik wat ik op dit moment voor je kan betekenen!

Met vriendelijke groet,

Koen

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag Daan,

Vervelende situatie. Zou je me het e-mailadres wat je voor de registratie probeert te gebruiken kunnen sturen in een privébericht? Dan kijk ik wat ik op dit moment voor je kan betekenen!

Met vriendelijke groet,

Koen

Hallo,

Ik heb in het weekend voor het eerst gekeken naar True Detective op HBOGo. Ik wilde nu weer een aflevering zijn en ging naar de inlogpagina. Als ik klik op inloggen krijg ik een registratiescherm. Als ik probeer te registreren lukt dat niet want mijn naam en emailadres zijn reeds geregistreerd. 
Hoe kom ik hier mee verder?

Groet,

Koos

Reputatie 7
Badge +27
Hallo ,

Welkom op het forum! Jammer dat je problemen ondervindt met het inloggen bij HBO Go. Ik heb gekeken naar de inlogpagina, en ik denk dat ik snap waar de verwarring is ontstaan.

Op het moment dat je op de inlogpagina komt geeft hij bovenaan aan dat je moet registreren als je voor de eerste keer gebruik wilt maken, en zie je daar ook een duidelijke registreerknop.

Daaronder staat, niet al te goed zichtbaar, de optie om in te loggen. Je moet daarbij echter eerst in het keuzemenu je aanbieder kiezen (KPN) en dan krijg je de velden waar je mailadres en wachtwoord kunt invoeren.

https://

Lukt het op die manier wel?

Na het registreren van een HBO go account via de site werkt het perfect om series ed te kijken, maar met die gegevens inloggen in de hbo go app op ios niet. Klopt dit??

Reageer