HBO Go als Méér TV app

• 16 januari 2016
  • 17 reacties
  • 973 keer bekeken

Hoi,

Hier een suggestie of "feature request" aan KPN...

Zat ik vanavond even lekker Netflix te kijken via het iTV boxje van KPN... Geweldig, als een koning met mijn universele afstandbediening Netflix te bedienen. Browsen, starten, pauzeren, terugspoelen... Top!

Nu heb ik ook HBO vanwege KPN compleet abonnement. Best leuk die zenders van HBO, maar HBO Go is natuurlijk waar het om gaat... (Zal vast niet iedereen mee eens zijn, maar goed :D )

Kan die ook niet worden toegevoegd als "zender" via de iTV box, net zoals Netflix? Werkt geweldig!

Geen gedoe meer met mijn mediaspeler en een browser en een onhandig draadloos toetsenbord...

Groeten,
D

* Admin: titel aangepast zodat je bericht beter is te vinden

17 reacties

Even voor de vindbaarheid...

Gaat dus om HBO Go als Méér TV app.

Reputatie 4
Badge +3
Dat zou wel een strak plan zijn, ik geloof wel dat Netflix zelf die app gemaakt heeft en niet KPN dus zodoende ga ik er van uit dat HBO die app zou moeten maken.

Ik ben wel benieuwd of webcare daar nieuws over heeft :)

Reputatie 7
Badge +18
Als u HBO heeft, dan heeft u die HBO Go niet eens nodig. Op de afstandsbediening: "MENU > VIDEOTHEEK > HBO ON DEMAND. Daar kunt u alles vinden. Geen HBO Go nodig op uw tv-ontvanger.
DennisDatema68 schreef op 17 jan '16 om 00:16u
Als u HBO heeft, dan heeft u die HBO Go niet eens nodig. Op de afstandsbediening: "MENU > VIDEOTHEEK > HBO ON DEMAND. Daar kunt u alles vinden. Geen HBO Go nodig op uw tv-ontvanger. 
Hoi Dennis, 

Nou, niet alles is beschikbaar op HBO OD. Wel op HBO Go. Dus HBO Go niet nodig geldt voor mij (nog) niet. Heb nog één en ander in te halen ;)

Maar je noemt wel een optie die ik nog niet ontdenkt had, ik ga even kijken. Dank! 

Gr,
Dennis

Reputatie 7
Badge +18
Graag gedaan naamgenoot, het kan zijn dat het op HBO Go iets sneller is dan bij HBO OD. Maar dat kan verschillen van een paar dagen. Maar meestal als het op GO staat, dan staat het ook al op OD.
Reputatie 1
Ik snap je featurerequest, maar adviseer gewoon een chromecast te nemen. Zowel Netflix als HBO ( en NPO en Spotify en play music en foto's en ...) werken vele malen gebruikersvriendelijker vanaf je smartphone. 

Begint nu een beetje off-topic te raken, maar ik heb een Chromecast gehad. Leek wel leuk te werken in het begin, maar heb hem al snel een gooi gegeven en een Minix Windows boxje gekocht. LAN kabel erin, zoveel stabieler.

Dat is ook niet alles, dus vandaar mijn feature request.
Maar had gelijk. Ook HBO OD kan ik prima bedienen via KPN kastje.
Reputatie 3
Badge
Goedemiddag Denno, 

DennisDatema68 heeft je al vrij volledig ingelicht zie ik :) 

Ik zal je verzoek desalniettemin doorzetten, echter kan ik er zoals je begrijpt geen beloftes op los laten.

Graag! Wat een uitstekend verzoek!
Reputatie 7
Badge +15
Het lijkt mij een betere investering om hbo od en go tegelijkertijd bij te werken dan om een meertv app te ontwikkelen
Reputatie 7
Badge +13
Klopt HBO on demand, zit op de KPN decoder, is 100% hetzelfde als de de HBO Go app.
Op de IPTV KPN decoder is de HBO GO app daarom overbodig.
HBO on demand zit erop als je HBO hebt.
Laat ik mezelf beter formuleren, goed verzoek om HBO Go app te verwerken en HBO on demand te schrappen. Die werkt onoverzichtelijk en onhandig itt netflix (onder videotheek op de decoder).

Overigens weet ik ook niet wat er met een meertv app wordt bedoeld.
Reputatie 7
Badge +13
Zoals het nu is, mag het van mij blijven.
Ik vind HBO on demand goed en lees ook dat de beeldkwaliteit beter is.
Soms loopt het iets achter las, maar dat wordt binnen een paar dagen bijgewerkt.
Dus op de KPN decoder is HBO on demand ruim voldoende.

Voor mijn Chromecast 2, die ik op vakantie gebruik, is HBO Go geweldig en werkt perfect.
Reputatie 7
Badge +18
Van mij mag het ook zo blijven hoe het is, ik ben er blij mee, en als ik op vakantie ben, dan neem ik me Chromecast mee. Om hem daar in de tv te pluggen, en dan Netflix en HBO te gebruiken. :8
Voor nu gebruik ik ook de chromecast. Go app werkt prachtig op tablet/phone. Veel overzichtelijker er dan on-demand. Ik heb daar 502 films/series/etc ongeorganiseerd onder elkaar staan op alfabet? Hebben jullie dat niet? Dat zoekt toch niet prettig? Niet zoals in de app? Matige vormgeving. Dat is wat ik bedoelde.

Beeldkwaliteitverschillen tussen beiden heb ik niet gemerkt, omdat bij mij de HBO Go app via Samsung smarthub überhaupt niet werkt. Daarom had ik m graag zien toegevoegd.
Reputatie 7
Badge +18
Voor nu gebruik ik ook de chromecast. Go app werkt prachtig op tablet/phone. Veel overzichtelijker er dan on-demand. Ik heb daar 502 films/series/etc ongeorganiseerd onder elkaar staan op alfabet? Hebben jullie dat niet? Dat zoekt toch niet prettig? Niet zoals in de app? Matige vormgeving. Dat is wat ik bedoelde.

Beeldkwaliteitverschillen tussen beiden heb ik niet gemerkt, omdat bij mij de HBO Go app via Samsung smarthub überhaupt niet werkt. Daarom had ik m graag zien toegevoegd.
Op de TV ontvanger van KPN kun je ook de films in volgorde krijgen:

MENU > VIDEOTHEEK > HBO On Demand: Druk daarna op de "blauwe knop" op uw afstandsbediening, dan krijgt u het volgende te zien:

Kijk tv / Sorteer op A-Z / Wissel naar Raster / Zoek in alles / Help

Dan ziet je ze ook van A tot Z. :8
Reputatie 7
Badge +15
Ik ben het met je eens dat het wat beter opgedeeld en gefilterd kan worden. Als ik de SD varianten kan wegfilteren schilt het maar liefst 50%. Als je daarnaast dingen op genre kan filteren dat is het al helemaal mooi.

Een grote concurent(Die ik hier niet nader ga noemen) heeft dat toevallig wel 😛 Dat gezegd te hebben, ik betaal geen cent extra voor HBO dus ik mag niet klagen 😉

Reageer