HBO GO ontkoppelen

  • 17 augustus 2014
  • 2 reacties
  • 2102 keer bekeken

Goede avond,

Ik krijg de volgende foutmelding als ik probeer in te loggen op de HBO GO applicatie ' Je kunt de HBO GO koppelen aan drie apparaten. Ontkoppelen kan op je oude apparaat via 'Mijn apparaten' Neem bij probelemen contact op met uw TV aanbieder'

Het verwijderen van de app en het opnieuw installeren heeft helaas geen succes. Hoe kan ik dit oplossen?

Groet,
Erik


2 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Dag Erik,

Is HBO Go geïnstalleerd op andere apparaten en werkt het daar wel? Dan kun je het best inloggen op http://hbogo.nl en hier een van de andere apparaten ontkoppelen. Dit kan via Instellingen > Beheer apparaten.

Als dit niet het geval is, kun je dan eens proberen met deze smartphone/tablet naar http://hbogo.nl te gaan en in te loggen? Je behoort daarna een popup te zien met de vraag of je dit apparaat wil koppelen.

Als dit niet werkt wil ik controleren of het pakket aan onze kant goed staat geactiveerd. Kun je daarvoor je postcode, huisnummer, naam contractant en 06-nummer in een privébericht sturen?

Met vriendelijke groet,

Joran

Hoi,ik ben nieuw hier en weet nog niet welke knoppen ik moet gebruiken om vragen te stellen in een threat....Maar ik zit met het zelfde probleem.Ik kan op geen enkel apparaat inloggen en krijg ook de zelfde melding,dat ik eerst een apparaat moet ontkoppelen.Maar ik kom er niet eens op om die bewuste actie te ondernemen....

Reageer