HBO Go op Android N crash continu

• 23 augustus 2016
  • 5 reacties
  • 168 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb sinds gisteren Android N op mijn telefoon (Huawei Nexus 6p). Daarnaast ben ik compleet, heb eerder HBO als gratis pakket gehad en nu sinds gisteren weer.
HBO op mijn interactieve ontvanger doet het weer prima, ook on demand.

De HBO Go app echter, welke in mijn eerdere abonnementsperiode wel werkte (Hoewel veel problemen met chromecast), crasht nu echter continu, zodra ik een film of aflevering wil afspelen op de telefoon. Het is wel enkele maanden geleden dat ik die vorige abonnementsperiode had, dus ik weet niet of de update naar Android N problematisch is, of gewoon een huidige bekende bug inHBO Go zit

Daarnaast zie ik het Google cast icoon nu helemaal niet meer verschijnen in de HBO Go app, ook niet na reboot van chromecast en/of telefoon. De chromecast werkt met andere apps prima (YouTube, npo etc).

Ik heb al gepoogd via de Google play Store een bugreport aan te maken, maar er staat vermeld dat ik via KPN problemen moet melden, daarom bij deze. Daarnaast ben ik benieuwd of anderen met Android N, of wellicht gewoon met de huidige versie van HBO Go, soortgelijke problemen hebben?

5 reacties

Reputatie 1
Mmz, de edit werd een tag: ik wilde dus toevoegen dat ik de HBO Go app al volledig heb gedeinstalleerd en weer geïnstalleerd, en meerdere malen uitgelogd en ingelogd (dit laatste lukt dus prima). Helaas geen soelaas.

Ik merk zojuist dat ook ITV crasht, deze gelijk bij opstarten... Vermoedelijk omdat deze direct content wil afspelen.... Zag dat hier reeds een topic over is...
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Jurjen, welkom terug op het forum! Vervelend dat HBO Go niet goed werkt op Android N. Werkt de app wel goed op andere apparatuur? Als dat zo is, dan vermoed ik dat de problemen te maken hebben met Android. Ik verwacht dat er een nieuwe update voor de app nodig is om dit weer goed te laten werken. Helaas heb ik er geen zicht op wanneer HBO die gaat uitbrengen.

Dat de huidige iTV Online app niet werkt op Android N is bekend. Er wordt hard gewerkt aan de nieuwe iTV Online app. Een precieze release datum heb ik helaas nog niet. Vermoedelijk laat dit niet meer heel lang op zich wachten.
Reputatie 1
HBO heeft zojuist een update in de app Store gezet, die doet het nu weer. Wachten is dus op KPN ITV. Is er een mogelijkheid om hiervan een beta te krijgen?
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Jurjen, fijn dat de HBO app het weer doet 🙂

De iTV app komt er over niet al te lange tijd aan. Er wordt momenteel getest door een pilotgroep, maar ik heb helaas geen mogelijkheid jou daar nog aan toe te voegen.
Reputatie 1
Ok, jammer maar bedankt voor de reactie.

Reageer