HBO On Demand pakket storing duurt lang

• 4 juni 2013
  • 2 reacties
  • 4919 keer bekeken

Bij mijn overstap van Ziggo naar KPN Glasvezel was de verwachting dat wij binnenkort gebruik 

konden gaan maken van 500 Mbit internet en omdat zij OOK HBO aan gingen bieden.

Nu lopen ze al maanden te kloten met HBO. Veel te beperkt aantal films (26 KPN tegen 75 bij Ziggo).

en ze weten niet hoe lang dit probleem met HBO On Demand gaat duren.

Ten tweede zou de porteringsdatum voor vaste telefonie plaats vinden op 14 mei.

Vaste telefonie werkt nu nog niet en niemand weet waar het aan ligt!

Daarvoor neem ik geen KPN glasvezel abbo!

Ik wil een in gebreke stelling schrijven en van mijn totale abonnement af.

Ondanks, ondanks mijn goede ervaringen met de helpdesk, ben ik nu wel helemaal klaar met KPN Glasvezel.

Hans Duiven

Nijeveen

2 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Beste Hans Duiven,

Dat er 26 films bij HBO On Demand staan is geen storing echter heeft dit met afspraken en licenties tussen HBO en KPN te maken. Het aanbod wordt mede daarom ook met regelmaat veranderd.
Om je met je tweede punt te helpen zou ik graag in een privebericht je postcode, huisnummer, betreffende telefoonnummer en naam contactant ontvangen.

Je kan mij een privébericht sturen (je moet wel ingelogd zijn) door op de volgende link te drukken: Deze gebruiker een privébericht sturen

Met vriendelijke groet,

Robin

Dag Robin,

Dank voor je antwoord.

De nummer portering staat nu in de steigers voor 14 juni 2013.
Exact een maand later dan gepland.

Eerst maar afwachten of dat gaat werken.

Voor wat betreft HBO: Ik ben niet geinformeerd door de verkoper over verschillen in aanbod

per aanbieder.
Als naive consumer dacht ik dat al die pakketten gelijk waren, of je nu HBO van ontvangt via Ziggo, UPC, XS4all of KPN.

Die verschillen mogen voor de consument ook wel inzichtelijk worden gemaakt zodat je een weloverwogen

keuze kan maken. Zelfs op de site van HBO is het even zoeken naar dat ene zinnetje:

*aanbod kan verschillen per aanbieder   

Het aanbod van 26 films on demand is een halve leugen, want het zijn er maar 13. (13 x in SD 13 x in HD). Riekt een beetje naar volksverlakkerij.

Al met al heb ik nu glasvezel maar trager internet:  Ziggo 150 mbit vs KPN glasvezel 100 Mbit, doet mijn telefoon het nog niet en een beperkter HBO pakket.  

Ik wou dat ik nooit was overgestapt.

Tot zover,

Met vriendelijke groet,

Hans

Reageer