HD extra via glasvezel

• 25 juli 2014
  • 7 reacties
  • 1082 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
niet iedereen met een glasvezel verbinding van 100/100 of 500/500 kan geen hd extra ontvangen.

toch wel raar als glasvezel onbeperte mogelijk heden heeft kan je geen extra HD zenders onvangen ?

als ik TV wil nemen moet het wel beschikbaar zijn.

ik zie het als een service dat aan- of uitgezet kan worden tijdens je bestelling of via mijn KPN kunt instellen.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +13
Wat bedoel je?

Het HD extra pakket, kan je zelfs nemen met VDL.

Dus ook glasvezel.

Ik heb het pluspakket en het HD extra pakket.

Glasvezel 100/100

Totaal 24 HD zenders.

Maar ik denk dat jij iets anders bedoel, ik ben benieuwd.

Reputatie 1
Badge
Naamloos.png

Reputatie 1
Badge
hier is het bewijs dat je geen HD extra pakket kan nemen terwijl er VDSL en zelf glasvezel wel geleverd kan worden.

Reputatie 7
Badge +13
Gebruiker 777, neem even contact op met KPN.

Natuurlijk kan ook jij op glasvezel het HD extra pakket nemen.

Het kost wel € 7,50 per maand extra.

Het is IPTV, dus geen extra bandbreedte, maar ik ga ervan uit dat je dat wel snapte.

Wat je met dat rare voorbeeld wilt bewijzen is mij echt een raadsel.

Dus bel KPN even.

Reputatie 1
Badge
ik bedoel dat ik het zelf niet kan opgeven tijdens de bestelling en zal wel ook bij mijn KPN zijn dat je zelf niks kan regelen en afhankelijk bent van de klantenservice moet elke keer bellen als je iets wilt wijzigen.

klanten willen zelf aanpassen naar wens en niet eerst KPN bellen om het aan te passen is makkelijker en hebt meteen als klant het overzicht van het pakket met inhoud tijdens de bestelling.

Reputatie 7
Badge +13
Gebruiker777, je kan het zelfs via de decoder regelen.

Menu

Mijn Info

Mijn pakketten.

Of inloggen op internet

Mijn KPN

En ook daar kan je het aanvragen.

Of klantenservice bellen.

Dus het kan op 3 verschillende manieren.

Bij alle 3 heb ik goede ervaringen.

Ik heb het meteen geregeld, toen ik IPTV erbij ging nemen.

Succes.

Reputatie 1
Badge
ik zie dat de website is aangepast en dat het nu wel mogelijk is. had nog een vraag: waarom staat er 9 extra HD kanalen en later kan je het ook selecteren en daar staat 12 extra HD kanalen naast de 15 standaard HD kanalen. hoeveel extra kanalen krijg je er bij ? en wordt de website geupdate dat de informatie duidelijker is ?

Reageer