Beantwoord

HD Glaszenders

  • 22 July 2019
  • 3 reacties
  • 203 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +1
Harstikke goed dat er weer zenders bijkomen.
Maar ik zit te wachten op in ieder geval de eerste 10 HD glaszenders op 1 tot 10 maar beter nog alle zenders voor mensen met glasvezel in die kwaliteit. Wie heeft er anno 2019 nog wat aan sd zenders? Hd moet nu toch onderhand de norm zijn, en eigenlijk zou die al heel langzaam moeten verschuiven naar ultra hd.

Dis mijn vraag: wanneer word sd uitgefaseerd en komen de Hd glaszenders vanaf nr 1 En het liefst alle zenders in die kwaliteit?
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 24 July 2019, 10:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Dit zal wel lang op zich wachten, ik heb geen eens Glaszenders van 661 t/m 670. Maar ik heb wel 4K Ultra HD zenders, weliswaar zijn het er maar 3. Maar ik krijg die HD Glaszenders niet, terwijl ik op mijn koperverbinding 200 Mbit/s heb. Wanneer krijgen klanten met een 4K abonnement de HD Glaszenders????
Reputatie 7
Badge +30
Dat gaat nog wel even duren, glasvezelproberen. Sowieso is het uitfaseren van SD niet iets dat de komende jaren zal gaan gebeuren. Er zijn nog genoeg aansluitingen, en situaties, waarin SD het maximaal haalbare is, of genoeg is. HD Glaszenders vanaf positie 1 is een verzoek dat we af en toe vaker voorbij zien komen. De prioriteit ligt echter op het uitbreiden van het huidige HD-aanbod. Dus ik verwacht niet op korte termijn HD Glas vanaf 1.
Reputatie 5
Begrijp ik het nu goed? Nadat de klanten jaren lang een worst is voorgehouden met HD op 1 en dat daarna glas op 1 aan de beurt zou komen, is dit laatste dus op de lange baan geschoven. En dat verzoek is echt wel meer dan af en toe voorbijgekomen, omdat geen zinnig mens snapt waarom die glaskanalen op 66x zitten ipv op 1. Dat zou nog te doen zijn als je een lijst met eigen zendervolgorde zou kunnen samenstellen, maar goed dat zal ook wel maar af en toe voorbijgekomen zijn.