Beantwoord

HD + HD Extra niet meer mogelijk???

• 15 oktober 2013
  • 6 reacties
  • 5324 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +5
Ik krijg de volgende melding in mijn KPN -> Extra Diensten ->

*Op het nieuwe adres is HD niet meer mogelijk. HD wordt automatisch uitgezet op de afspraakdatum.

p.s. Het nieuwe adres? (woon hier sinds Nov. 2010)

Zijn jullie KPN weer iets aan het veranderen??? Ik heb nog steeds beeld op HD + HD Extra!!!

icon

Beste antwoord door JB__ 15 oktober 2013, 12:12

Ik heb je bericht ontvangen en alles voor je nagekeken, er is niks aan de hand met je HD zenders. Hierin zal dus ook niets moeten veranderen. Waar de melding precies vandaan komt kan ik niet verklaren, je kunt deze dan maar het beste negeren gezien hij ook niet meer zichtbaar is. 

Met vriendelijke groet, 

Jessica

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hallo denvug_ams, 

Wat vreemd dat je die melding krijgt. Om er zeker van te zijn dat er geen veranderingen plaatsvinden zal ik dit graag voor je na willen kijken. Zou je me in een privébericht je postcode, huisnummer en contractnaam kunnen sturen? Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet, 

Jessica

Reputatie 4
Badge +5
Ik zie inmiddels dat de tekst is verdwenen, maar als u het nog even wilt controleren.

Het kan natuurlijk een foutje zijn geweest?

Reputatie 4
Badge +5
Ik kan jou helaas geen prive bericht sturen!!!

Reputatie 4
Badge +6
Ik zal je een privébericht sturen, dan kun je deze beantwoorden. 

Met vriendelijke groet, 

Jessica

Reputatie 4
Badge +6
Ik heb je bericht ontvangen en alles voor je nagekeken, er is niks aan de hand met je HD zenders. Hierin zal dus ook niets moeten veranderen. Waar de melding precies vandaan komt kan ik niet verklaren, je kunt deze dan maar het beste negeren gezien hij ook niet meer zichtbaar is. 

Met vriendelijke groet, 

Jessica

Ik heb hetzelfde? geen verhuisplannen en mijn HD paket staat uitgevinkt???

Bovendien is mijnnormale snelheid met internet c.a. 48 mbps. redelijk tevreden maar had vorig jaar al 10 ingeleverd

Mijn paket gaat van 40 to 80 mbps. afhankelijk van de bekende factoren, waar hoe enz.

Nu ineens 29 to 30, terwijl alles uitstaat en ik alleen via ethernetkabels werk.

Ipad en iPhone staan meestal binnen uit, TV ook.

Krijg ik nu allerlijk stomme verhallen te horen dat in een nacht tijd dus mijn kabels nie goe zij, het isra punt te ver ligt van de aansluiting enz.  Ik begon hier in 2011 met 60 mbps  zat al een keer een tijd ineens zeer laag ook zoals nu. Van het een op het andere moment van 60,naar 30. En nu ik dan maar gewent ben aan 48 mbps heb ik nog maar 29 mbps. Alle resets, Firmware enz al weer gedaan. maar krijg gewoon standart antworden, nog net niet zit de stekker erin. Ik kwam hiet achter omdat de ITV ineens de latste dagen zeer erg op digitenne lijkt. Blijft hangen, happer beeld enz. Dus alles gedaan met zowel de het expiriaboxje als de decoder. En weer die rare respons van Tja de fout ligt toch bij.

Nou zit ik toch al zolang ik me kan heigen bij de KPN, omdat ik als het wel loopt zeer tevreden ben.

Moet ik nou weer dat gebedel opnieuw ondergaan, terwijl ik weet wat ik doe.Wat ze meten is na een grote reset,en de internet snelheid zal langzaam weer wat sneller worden zeggen ze dan. Ik ben dit zo zat dat ik ga overstappen.Het is wel erg jammer want tevreden ben ik wel geweest hoor ondanks communicatie ieder keer wer van voor naar achter. Dodelijk vermoeiend. UPC vnd ik niks maar zal er nu toch heen moeten. Jammer, want de KPN helpt niet echt voor een pakket waar ik otaal zeg maar c.a. €100;- per maand voor kwijt ben. Idioot gewoon. Heb ook nog een de pach dat ik in dit proletengebouw nog geen galsvezel heb.  (sorry voor de gramatica, heb zware pijnstillers door erstige ziekte) Hoop wel op een reactie na deze bijbel van ongenoegen en hoop dat ze dit nu eens oplossen,hoewel ik maandag wel UPC eens ga bellen wat daar de mogelijkheden zijn!!!

Reageer