Vraag

HD kastje installeren, geblokkeerd?

  • 7 September 2019
  • 11 reacties
  • 549 keer bekeken

Ik heb een derde HD ontvanger aangevraagd en eindelijk gekregen maar nu kan ik het niet installeren! Krijg te zien dat het geblokkeerd is! Ik wil graag dat dit zo snel mogelijk opgelost word want ik ben al bezig met kpn vanaf 24 juli. En inmiddels 6 monteurs gehad. Voor alle problemen!!!! Dit is niet goed. En baal enorm dat alles fout is gegaan door kpn. Heel jammer

11 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Wat voor melding krijg je precies te zien? Heb je je abonementsnummer en pincode ingevoerd?
Hi,

ja dat had ik in eerste instantie allemaal ingevuld toen kreeg ik te horen dat ik alles al gebruikt had in mijn abonnement, dus gister met iemand op de chat gezeten van jullie! Een uur! Die zou het doorsturen naar iemand anders. Niks meer gehoord!
Nu wilde ik het vanmorgen weer proberen en kreeg ik de melding dat geblokkeerd was. En nu probeer ik weer en staat er het maximum aantal tv ontvangers op dit abonnement is bereikt terwijl ik maar twee tv’s aangesloten heb
Reputatie 7
Badge +16
Hallo @Clare,
Als ik het goed begrijp heb je een derde ontvanger aangevraagd die een maximaal aantal meldt?
Je kunt een uitbreiding van TV ontvangers pas aansluiten nadat de activeringsdatum in de email bereikt is. Ontvangers worden altijd twee weken van te voren al verstuurd, maar kunnen nog niet geactiveerd worden voor de datum van de wijziging, dan zul je inderdaad de melding krijgen dat je maximaal aantal ontvangers is bereikt.

Chris
Hallo Chris
deze ontvanger had ik al 24 juli besteld iedere keer ging er wat mis en hebben ze het eindelijk 1,5 week geleden verstuurd dus ik moet serieus gaan wachten om een ontvanger te kunnen gebruiken terwijl je er al voor betaald?

Ik heb alleen een mail gehad met dat het verstuurd was meer niet kan dit niet nu al geactiveerd worden??
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Clare
Je moet even wachten tot webcare dit overneemt.
Zet vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier, wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan hebben ze gelijk de gegevens bij de hand.
Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

Zonder die gegevens kunnen ze niets voor je doen.
Alles staat al lang vermeld! Ben al weken bezig ik schiet er niks mee op! Helaas
Reputatie 7
Badge +22
Als een derde TV ontvanger niet werkt kan het eventueel zijn dat je verbinding niet hoog genoeg is. Dat niet genoeg bandbreedte hebt. Wat kun je aan internetsnelheid binnen halen? Zou je hier eens op willen kijken?
Reputatie 7
Wat is de snelheid van jouw Internet aansluiting?
Je kunt deze meten met speedtest vanaf een bekabeld aangesloten PC.
Admin: Afbeelding weggehaald ivm zichtbare adresgegevens. Screenshot van Fourstack met haalbaar 36Mb via koper, 72Mb via bonded koper
Ze hebben gister pair bonding gedaan
Reputatie 7
Badge +28
Hoi @Clare, wat frustrerend dat het nog steeds niet in orde is. Pairbonding is nog niet actief. De monteur heeft de aansluiting wel aangepast maar de 2e lijn lijkt niet in dienst te zijn. Omdat de snelheid niet is veranderd, is het maximum aantal TV-ontvangers ook niet anders geworden. Met 38Mb/s zijn er maximaal 2 mogelijk (zie ook Hoeveel ontvangers bij welke snelheid met VDSL « Breedbeeldweetjes).

De collega waar je vrijdag mee sprak heeft een afdeling aangestuurd die wat meer regie over deze problemen gaat houden. Je hebt al heel vaak contact met ons moeten opnemen over dit probleem en dat is jammer om te zien. Wij kunnen dit echter niet zelf oplossen en daarom lijkt dit me de beste actie. Ik ga ervan uit dat er uiterlijk morgen contact met je wordt opgenomen.

Reageer