HD kwaliteit concurrent

• 3 juni 2018
  • 5 reacties
  • 91 keer bekeken

Reputatie 4
Ziggo heeft in de achterliggende periode de bandbreedte van zenders als Discovery HD, FOX HD en National Geographic HD naar ongeveer 11Mbit/s verhoogd. Ook is het kabelbedrijf bij deze zenders gestopt met gebruik van VBR. Ziggo geeft op dit moment de twintig belangrijkste zenders in HD met een bandbreedte van tussen de 10 en 12Mbit/s door. (Bron Totaal-TV).
Tja, KPN heeft al de nodige problemen met HD op 1, laat staan HD glas op 1 (wat dan ook nog niet eens voor iedereen ter beschikking komt, als dat ooit nog eens komt gezien de nu al belachelijke doorlooptijd met HD op 1) i.v.m. bandbreedte problemen.
Dan zijn ze nog niet eens in staat om een app voor de PC te maken die al jaren uiterst brak is en op dit moment nog steeds niet in het buitenland werkt (tja en welke belofte er ook staat met juli/augustus, die is weinig waard, zie HD op 1).

5 reacties

Reputatie 7
en op dit moment nog steeds niet in het buitenland werktDat wist ik niet, al meerdere keren tijdens zakenreis in mijn hotelkamer gebruik gemaakt van de iTV app, maar ik zal het allemaal wel gedroomd hebben. 😉
Reputatie 4
Lezen is ook een kunst: app voor de PC (iTVonline,,,,,,,)
Reputatie 7
Lezen is ook een kunst: app voor de PC (iTVonline,,,,,,,)Ze hebben zelfs nog geen app voor de PC gemaakt die buitenshuis te gebruiken is. Die zal er overigens ook niet gaan komen immers in juli of augustus zal de nieuwe iTVOnline site live gaan die in heel Europa te gebruiken zal zijn.
Reputatie 4
Zoals gewoonlijk hebben we het over hetzelfde. Via de pc-browser kan je niet buitenshuis kijken (laat staan in het buitenland). Of je dat een app noemt? Wat ik wil aangeven is, dat de mensen nog maar niet moeten hopen dat die functionaliteit er binnenkort komt, gezien het feit dat KPN op dat gebied de afspraken en toezeggingen nogal rekbaar houdt...
En op telefoon/tablet moet je ook nog maar afwachten of je wel of niet een bepaalde chipset erin hebt en óf je besturingssysteem wel nieuw genoeg is óf je device niet al te oud is om die app te laten werken.
Kortom, bij ZIGGO hebben ze in ieder geval op dat gebied de zaak toch beter op orde!
Reputatie 7
Kortom, bij ZIGGO hebben ze in ieder geval op dat gebied de zaak toch beter op orde!Dan stap je toch gewoon over naar Ziggo, niemand die je tegenhoudt.

Reageer