Beantwoord

HD ontvanger defect?

  • 10 November 2019
  • 7 reacties
  • 152 keer bekeken

Goedendag, 

 

Sinds een aantal weken,heeft onze tweede ontvanger moeite met zenders ontvangen. 
Het begon met geluid wat wegviel, maar na herstarten van de ontvanger was dat dan opgelost. 
 

Alleen wil het nu zo zijn, dat ik niet verder kom dan het opstartmenu. De ontvanger installeert alles opnieuw maar blijft dan ‘hangen’  op zwart of blauw beeld. 
 

Alle bekabeling is gecheckt, experiabox opnieuw opgestart en hebben ook een aantal keer geprobeerd of het met het opnieuw instellen van de software misschien lukte maar helaas..
 

Nu hebben we beide ontvangers met elkaar gewisseld, en met onze andere ontvanger werkt het wel. Dus zou het echt aan die ene ontvanger moeten liggen. 

 

Graag zie ik jullie reactie tegemoet. 
 

met vriendelijke groet, M. De Haan

icon

Beste antwoord door MdH1988 20 November 2019, 18:14

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7

Welke type TV ontvanger betreft het?

Als het een Motorola betreft dan kan je die via deze pagina omruilen.

Anders is de snelste methode even klantenservice op 0800-0402 te bellen (24x7).

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @MdH1988, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat lastig dat je tv-ontvanger het nu helemaal niet meer doet, maar hij vertoonde natuurlijk al heel wat kuren. Dus heel vreemd is het niet! Wanneer het inderdaad om een wat oudere variant gaat, de Motorola, kan je hem via de link omruilen. Dat is de snelste manier! 

Lukt dat niet? Dan kijk ik graag met je mee! Zou je in dat geval je Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en het serienummer van de betreffende tv-ontvanger? Dit kan je noteren bij persoonlijke gegevens en is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

@MdH1988, is het je gelukt om via de tool de tv-ontvanger om te ruilen? Ik heb namelijk geen berichtje meer gehad, dus hier ga ik wel vanuit. Ik hoor het graag :slight_smile:

Goedenavond 

 

helaas heb ik vanwege privé omstandigheden nog geen contact kunnen opnemen met het telefoon nummer. Wij hebben geen Motorola ontvanger, zover was ik al wel. Maar ik denk dat ik beter morgen even kan bellen, zodat we daarna naar de dichtstbijzijnde KPN winkel kunnen gaan. (In ons geval is dat Zwolle) 

we erg fijn dat jullie het via deze weg nog even zijn wezen checken, maar heb helaas dus nog niet de tijd gehad om telefonisch contact te leggen. 
 

mvg Myrthe 

Reputatie 7
Badge +21

@MdH1988, geen probleem! Het nummer is 0800-0402, mocht je die nog niet gevonden hebben. In de KPN winkel hebben ze echter geen ontvangers op voorraad. Alles gaat via thuislevering of PostNL. Dus een bezoekje aan de KPN winkel is niet nodig! 

Mocht ik je nog kunnen helpen dan weet je me ook te vinden :wink:

Hoi! 
mij wil via deze weg even laten weten, dat na een kort gesprek met de klantenservice ik de ontvanger de volgende dag kon omruilen. 
 

Dus we zijn nu al weer voorzien van ben EN beneden van tv 😁

 

top service! Thanx

Reputatie 7
Badge +21

@MdH1988 helemaal goed fijn om te lezen! Veel plezier ermee!:smile:

Reageer