Beantwoord

HD opname en kijken naar andere zender

• 13 januari 2013
  • 1 reactie
  • 8569 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +3
Heb sinds medio 2010 ITV van KPN. Ben redelijk tevreden. 'k Probeer zojuist de documentaire "Earth" op te nemen in HD kwaliteit (zender 702). Komt er een melding dat ik dan niet naar een andere zender kan kijken...

Waar slaat dat nou weer op?? 'k Heb de docu nu maar gewoon op zender 2 opgenomen, maar baal hier wel van!:@

icon

Beste antwoord door Binne_ 14 januari 2013, 10:38

Beste Adjudant,

Te lezend maak je gebruik van lokaal opnemen. Waarbij je waarschijnlijk een VIP1963/ VIP1960 thuis hebt te staan. 

Uitgaande van wat ik lees maak ik op dat je genoeg bandbreedte hebt om tv te kunnen kijken in HD kwaliteit maar ernaast niet kan opnemen of vice versa. Om hier zeker van te zijn zou je in een privébericht je naam, postcode en huisnummer willen sturen?

Met vriendelijke groet,

Binne

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +1
Beste Adjudant,

Te lezend maak je gebruik van lokaal opnemen. Waarbij je waarschijnlijk een VIP1963/ VIP1960 thuis hebt te staan. 

Uitgaande van wat ik lees maak ik op dat je genoeg bandbreedte hebt om tv te kunnen kijken in HD kwaliteit maar ernaast niet kan opnemen of vice versa. Om hier zeker van te zijn zou je in een privébericht je naam, postcode en huisnummer willen sturen?

Met vriendelijke groet,

Binne

Reageer