Beantwoord

HD slechts op een van beide ontvangers

  • 9 August 2019
  • 10 reacties
  • 233 keer bekeken

Iik heb twee aris tv ontvängers staan beide op de zelfde zender bij de ene ontvanger brand HD aan de voorkant bij de andere niet hoe kan dit

Admin: reacties afgesplitst naar eigen topic
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 12 August 2019, 16:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Mogelijk is dat je bandbreedte te krap is voor 2 X HD en staat 1 ontvanger in de centrale op SD.

Een KPN moderator kan dit voor je nakijken.
A.d.h.v. je gegevens die je invult in je forumprofiel. Daarmee geef je tevens toestemming.
Ik heb mijn forumprofiel ingevuld
Reputatie 7
Badge +22
Beste @M.lammerts,

Op deze site kun je kijken wat maximaal haalbaar is op jou adres. Laat je het even weten? 👍🏼
Er staat 15 mbit krijg binnenkort wel glasvezel hier
Reputatie 7
Badge +9
Ikzelf heb glasvezel verbinding .en ik moet zeggen dat het een geweldige verbinding is snel internet en telfoon en tv. wij zijn er zeer tevreden Ikzelf hoop dat het straks voor iedereen deze aansluitingen krijgt 👍🌞
Reputatie 7
Badge +22
Er staat 15 mbit krijg binnenkort wel glasvezel hier
@M.lammerts dat verklaart dat je schijnbaar op de ene wel HD kan kijken, en op de andere ontvanger niet. Maar gelukkig heb je binnenkort glasvezel. 👍🏼
Reputatie 7
Hallo @M.lammerts, ik zie dat jouw vraag al beantwoord is. De huidige snelheid verklaart het inderdaad, dat is te weinig om beide tv-ontvangers een HD signaal te geven. Om te zorgen dat je zonder verstoringen kunt kijken en er tegelijkertijd ook nog internet mogelijk blijft is het mogelijk om op een van beide HD te kijken.
Ik zie ook dat de aanleg van glasvezel gepland staat, als je na de aanleg daarvan daar gebruik van maakt wordt er meer mogelijk en zal je op beide ontvangers tegelijkertijd HD kunnen kijken 🙂
Naast de "gewone" HD-zenders heb je dan ook de beschikking over de kwalitatief betere HD-Glaszenders (vanaf kanaal 601).
Reputatie 7
Badge +22
Naast de "gewone" HD-zenders heb je dan ook de beschikking over de kwalitatief betere HD-Glaszenders (vanaf kanaal 601).
@Henk2304 601??? Vanaf 661 t/m 670 zal je denk ik bedoelen. 😉
Ja, sorry, ik heb geen glas. Ik wist dat 't met een 6 begon 😇