HD zender opnemen via kpn app

• 19 augustus 2012
  • 6 reacties
  • 10644 keer bekeken

Reputatie 1
als ik via de kpn app een programma opneem op b.v. NED1 neemt hij altijd de SD zender op , is het niet mogelijk de HD zender op te nemen (kanaal 701 in dit geval)?

6 reacties

Reputatie 7
Badge +8
nl1 is een SD zender, Op dit moment heeft KPN nog niet de rechten om alle zenders online uit te zenden, dan moet je HD kanaal 701 instellen, is dat niet mogelijk ?

maar ik snap je vraag, tis raar dat je achteraf niet kan bepalen welke resolutie je wilt terug kijken, handigste zou zijn als kpn gewoon alles in de hoogste res. opneemt en dan downscaled naar het gewenste formaat en bijhorende bandbreedte zeker stelt of afstemt op de juiste licentie resolutie  (zodat je op een ipad via itv ook fullHD krijgt en niet afhankelijk bent van je datalimiet of extra kosten maakt). 

Reputatie 1
Het gaat me niet eens om terug kijken, als ik onderweg ben wil ik met mijn iPhone kanaal 701 kunnen opnemen, dat gaat dus niet want je kan alleen 1 opnemen en thuis dus geen HD kijken.

Badge
De app begint met ned1sd en als je zo'n 150 zenders naar beneden doorscrolt, dan kom je uit bij ned1hd. Ik ben er grote voorstander van om een knop te krijgen die mij "snel" naar kanaal 701 brengt, zoals dat ook op de afstandsbediening werkt. 

Reputatie 1
Badge
Ha MHR,

Ik kan in de app wel helemaal naar beneden scrollen naar de HD zenders en dan opnemen

Reputatie 1
a ok, ik zag ze niet allemaal omdat ik schakelaartje 'online' aan had staan.

btw, merkte dat je ook naar links kunt scrollen in de lijst...dan kom je achteraan in de lijst en kom je meteen in de hd lijst :)

waarom heb ik 22 online zenders trouwens ?

Reputatie 1
Badge
Omdat je niet betaald hebt :D

Dat is heel vreemd ja. Lijkt wel of je met jou abonnementskode alleen de basiszenders hebt en niet bv pluspakket. Ik zie zelfs de zenders van Eredivisie Live terwijl ik daar geen abonnement op heb. Deze zijn wel anders van kleur om aan te geven dat ik ze niet kan opnemen

Reageer