Beantwoord

HD Zendertjes pleitte

• 18 december 2016
  • 10 reacties
  • 231 keer bekeken

Een goed morgen iedereen op dit forum, had wat moeite met inloggen, was alles vergeten ( wordt echt ouder)
Vraag, ik ben geruime tijd al mijn HD zenders kwijt, alles gecheckt hierzo...vanaf ISRA Punt, alles okee, ook de juiste poort achter op de Experia V9, heb dr ook nog nooit iets aan veranderd trouwens...was altijd goed.
Laatste tijd val de Experia ook vaker uit, gaat ie resetten, heb je weer zon beroemde blauw scherm..hahah..
Iedereen alvast een gelukkig kersfeest en veel HD zenders groet!!!!!!!!!!!
icon

Beste antwoord door Paul_ 20 december 2016, 10:22

Telefreak heeft via een een privébericht laten weten dat ie het zelf al heeft opgelost door een nieuw kabeltje tussen het modem en IS/RA. Top!
Als er later nog vragen zijn dan hoor ik het graag. 🙂
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Wat raar. Heb je al gekeken of HD weergave (nog) wel aan staat?
Ik neem aan dat je op koper aangesloten bent: wat meet je als huidige bandbreedte?
http://speedtest.operator.nl/
Hoi Peter, speedtest werkt niet, beide servers niet, krijg steeds "Latency Errors.
Hoe z et ik HD weergave dan aan? Ben net zo technisch as morgen de hele dag.....
Nog wat , heb zelfs helemaal geen regionale zenders meer, HD stond wel aan gevinkt.....
Reputatie 7
Ik heb het vermoeden dat er toch iets mis is met jouw lijn naar Internet.
Die speedtest uitgevoerd vanaf een bekabeld aangesloten PC hoort geen latency error te geven.
Log een in op jouw Experia Box ( http://192.168.2.254 ) en ga naar de pagina Status -> WAN Connection.
Wat is de actual speed en attainable speed?

PS. Als je nog nooit op de Experia Box ingelogd bent geweest dan is het wachtwoord nog leeg of kpn (kleine letters) als de Experia Box door een monteur geplaatst is.

Welk type TV ontvanger heb je overigens?
Reputatie 7
Via menu - Instellingen - Systeem instellingen: onderaan de pagina: HD-functie op deze tv-ontvanger? ja of nee.

Speedtest ligt er inderdaad uit. Geeft hier ook Latency error.
actual 3869 / 6887
atainble 6269 / 7049
Reputatie 7
Dat is inderdaad te weinig voor HD televisie. Begrijp ik het goed dat je voorheen wel HD hebt kunnen kijken? Zo ja, dan is de snelheid van jouw Internet verbinding achteruit gegaan. Ik hoop dat er snel iemand van KPN Webcare zal reageren om het één en ander voor je uit te zoeken.
Ja inderdaad, Vanaf 700 geen HD Zenders meer, was altijd gowed, betaal dr wel voor...........Hadwel chat contack gehad , en een nieuw V10 modem? gaat onderweg, maar als het internet traag is, helpt dit ook niet.!!! (waarschijnlijk)... zucht.......hahah ( ik blijf toch altijd vrolijk)....
Reputatie 7
Badge +24
Hoi @Telefreak, goed dat je meldt! Fijn dat je altijd vrolijk blijft. 😉 Als je modem(V9) uit zichzelf ging herstarten en dat soort dingen is een nieuw modem wellicht wel een goed idee. Voor de HD-zenders is dat niet de oplossing. Die snelheid die er staat is niet zo fijn. Daar ga ik werk van maken. Reageer je op mijn privébericht? Dan duik ik erin.

Dat de speedtest niet werkt is trouwens gemeld bij de verantwoordelijke partij. Wordt aan gewerkt.
Reputatie 7
Badge +24
Telefreak heeft via een een privébericht laten weten dat ie het zelf al heeft opgelost door een nieuw kabeltje tussen het modem en IS/RA. Top!
Als er later nog vragen zijn dan hoor ik het graag. 🙂

Reageer