Beantwoord

Hdmi ingang/uitgang stuk van itv box

  • 29 May 2019
  • 9 reacties
  • 260 keer bekeken

De hdmi in/uitgang is stuk ktijg geen singaal binnen. Eerst alles getest natuurlijk nieuwe kabels ect. Alleen op de scart doet deze het.
Maar dit natuurlijk niet de wens.
Kan ik deze in de shop ruilen of sturen jullie een nieuwe op?mvg matthew
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 2 June 2019, 17:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @mmarkestein, welkom! Ik help je er graag verder mee. Goed dat je zelf al zoveel getest hebt! Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, evt. klantnummer en 06-nummer? Dan ga ik voor je aan de slag.
@Marcia_ Gedaan.
Reputatie 7
Badge +30
Yes, bedankt! Ik zie dat je meerdere ontvangers hebt, om welke gaat het precies? Wil je de laatste drie cijfers van het serienummer doorgeven? Die vind je op de onderkant van de ontvanger.
Yes, bedankt! Ik zie dat je meerdere ontvangers hebt, om welke gaat het precies? Wil je de laatste drie cijfers van het serienummer doorgeven? Die vind je op de onderkant van de ontvanger.

Reputatie 7
Badge +30
Bedankt! Ik krijg het systeem niet zover dat 'ie je een nieuwe ontvanger wil sturen, dus ik heb een ticket aangemaakt voor de technische collega's. Zij nemen binnen twee werkdagen contact met je op. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?
Bedankt we wachten het af.
Reputatie 7
Badge +30
Heb je inmiddels contact gehad? Heb je een nieuwe ontvanger gekregen?
Hoi marcia,

Ja woensdag was deze binnen bij de read shop.
En gisteren aangesloten. Probleem verholpen.

Bedankt
Reputatie 7
Badge +30
Super! Fijn dat je het nog even liet weten 🙂