Beantwoord

HDMI-poort van de ontvanger is defect

  • 3 January 2020
  • 6 reacties
  • 301 keer bekeken

Reputatie 1

Beste KPN,

De HDMI poort van onze tv ontvanger (Arris 2952) is stuk. Ik heb het met een andere kabel geprobeerd, andere HDMI poort op de TV en een ander apparaat. Via de scart-aansluiting werkt de ontvanger wel, maar de beeldkwaliteit is minder. Ik heb tevens geprobeerd een nieuwe (al 8 jaar in de doos zittende ) Motorola ontvanger te gebruiken maar die geeft alleen maar foutcode F14.

Helaas kan ik geen medewerker telefonisch bereiken en ontvang ik alleen een sms met de helplink.
Kan deze vervangen en/of gerepareerd worden?

Met vriendelijke groet,

Harm 

icon

Beste antwoord door Susan_ 5 January 2020, 12:06

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag @Sicboy, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wanneer een onderdeel kapot is, zoals nu de HDMI-ingang, moet helaas de hele tv-ontvanger vervangen worden. Een onderdeel gaan we namelijk niet repareren, of in ieder geval niet bij iemand thuis. Dus ik heb een ruiling voor je aangevraagd. Morgen (6 januari) na 14.30 kan je jouw huidige tv-ontvanger (Arris) omruilen voor een nieuwe variant. Dit kan bij T Handelshuys in Uden. 

Graag de ontvanger + stroomadapter die je retour stuurt in een doos stoppen, en op die doos het ordernummer (3813325) en retouradres schrijven: KPN, Antwoordnummer 10119, 2400VB Alphen aan den Rijn. Vergeet niet om een geldig identiteitsbewijs mee nemen!

Ik hoor graag wanneer je hem hebt opgehaald en of hiermee jouw probleem is opgelost :blush:

Reputatie 1

@Susan_  bedankt voor je reactie en het regelen van een nieuwe ontvanger.

Echter in T Handelshuys zitten meerdere bedrijven met allen het zelfde adres. Er zit wel een PostNL service punt. Bedoel je dat als service punt?

Reputatie 7
Badge +21

@Sicboy, sorry voor de verwarring. Het gaat om huisnummer 2, en het is altijd een PostNL locatie!

Reputatie 1

Ok, bedankt voor de snelle reactie. In dit geval hebben alle bedrijven daar huisnummer 2, vandaar de verwarring.

Reputatie 1

@Susan_ Ik heb gisterenavond de ontvanger opgehaald en aangesloten. Alles werkt nu zoals het hoort. Bedankt voor de snelle service!

Reputatie 7
Badge +21

@Sicboy, heel fijn om te lezen! Vanuit mijn kant graag gedaan :hugging:  

Mocht je, in de toekomst of nu, nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!

Reageer