Beantwoord

HDMI poorten werken niet meer op tv sinds installatie KPN

• 20 oktober 2018
  • 4 reacties
  • 347 keer bekeken

Normaal gesproken kon ik mijn laptop aansluiten op mijn TV via een HDMI kabel op de HDMI poort van mijn TV en dan kon ik op de TV mijn laptop zien.
Sinds ik KPN internet heb en de experiabox geïnstalleerd is, werkt dat niet meer. Ik heb genoeg HDMI-poorten (4 stuks) dus ik snap niet wat het probleem is.
In het menu kan ik ook niets vinden over de instellingen om bijvoorbeeld de laptop aan te sluiten.
Weet iemand een oplossing hiervoor?
icon

Beste antwoord door Iertje61 20 oktober 2018, 08:19

Het probleem is inmiddels opgelost! Ik heb mijn afstandsbediening afgestemd met mijn tv merk en de code daarvan opgezocht. Nu kan ik HDMI poort 4 wèl kiezen via het knopje "televisie instellen op het juiste input-kanaal" en kan ik gewoon ook Videoland kijken via mijn normale abonnement (dus niet de versie van KPN) via mijn laptop.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hallo @Iertje61
De laptop heeft niets met KPN te maken, ik vermoed daarom ook dat je de verkeerde HDMI-poort hebt gekozen.
Kijk even op welke HDMI-poort je de laptop hebt aangesloten 1, 2, 3 of 4 't staat bij de poorten aangegeven, en kies daarna de juiste poort.
Het probleem is inmiddels opgelost! Ik heb mijn afstandsbediening afgestemd met mijn tv merk en de code daarvan opgezocht. Nu kan ik HDMI poort 4 wèl kiezen via het knopje "televisie instellen op het juiste input-kanaal" en kan ik gewoon ook Videoland kijken via mijn normale abonnement (dus niet de versie van KPN) via mijn laptop.
Bedankt huistijger voor het meedenken. Het ging er dus om dat ik nergens kon kiezen voor de juiste HDMI-poort. Dat kan nu wel sinds ik de afstandsbediening goed heb ingeregeld.
Reputatie 7
Badge +19
OK, bedankt dat je het nog even meldt! 👌🏼

Reageer