HDMI switch Motorola 1853

• 29 juni 2015
  • 3 reacties
  • 287 keer bekeken

Beste,

Ik zit met het volgende probleem.

De HDMI switch waarop ook mijn WiiU en PS3 zijn aangesloten evenals mijn Motorola 1853 werkt naar behoren wanneer ik de PS3 of WiiU gebruik. Wanneer ik echter TV wil kijken geeft dit een hoop problemen. De TV ontvanger die wilt geen signaal geven tenzij ook mijn PS3 of WiiU aanstaan, hij lijkt hem niet te herkennen of te blokkeren zelfs. Erg irritant. Is hier een oplossing voor? Ben een beetje door me tips heen welke ik zelf al heb geprobeerd

3 reacties

Badge
Hallo,

Als uw switch dus werkt via stroom wat geleverd wordt door de hdmi kabels , is het waarschijnlijk het geval dat de consoles wel genoeg stroom leveren om de switch goed te laten werken, en de ontvanger niet.

Beste,

Wanneer ik de TV alleen aansluit op een poort heb ik dit probleem niet, hoe kan het dan alleen dat de consoles wel gewoon werken met deze switch en de ontvanger niet?

Badge
Hallo,

Heeft u het probleem ook als u de Motorola direct op de tv aansluit?

U kunt proberen om de apparaten op andere inputs op de switch te doen. 

Kan het zijn dat uw switch stroom krijgt van de hmdi kabels ?  (zonder apparte voeding voor de switch)

Waarschijnlijk ligt het probleem bij de switch, tenzij het probleem zich blijft voordoen als de Motorola direct zit aangesloten.

Reageer