Beantwoord

HDMI valt met regelmaat uit.

  • 13 July 2021
  • 6 reacties
  • 264 keer bekeken

Hallo,

Al enige tijd valt het HDMI signaal weg. Tijdens het kijken naar de tv geeft deze met enige regelmaat een melding dat het HDMI signaal is weggevallen. Inmiddels al van alles geprobeerd. Kabels vervangen, resetten, software opnieuw laten installeren. En ik heb het idee dat het alleen maar erger wordt. 

 

Wat kan ik doen?

Zelf krijg ik het idee dat een klantenservice ook ver te zoeken is. Enige melding die ik krijg. Regel het via de app.

icon

Beste antwoord door huistijger 13 July 2021, 16:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Dazzled 
Ik krijg de indruk dat je HDMI-kabel er niet stevig in zit, je zegt dat je deze al vervangen hebt?

Welke TV ontvanger heb je?  (Type staat onderop)
Is het een Motorola? dan kun je deze link   gebruiken om verouderde apparauur om te ruilen.

Deze link werkt alleen als je thuis bent.

Reputatie 5
Badge +6

Hallo,

 

Welke TV-Ontvanger versie heb je? Dit kan je vinden op de achterkant van de ontvanger

Arcadyan HMB2260, is het model wat ik nu heb.

Wat mij overigens ook opvalt is dat sinds de laatste update van de ontvanger. Het Service lampje van de modem rood brandt.

Reputatie 7
Badge +21

Arcadyan HMB2260, is het model wat ik nu heb.

Wat mij overigens ook opvalt is dat sinds de laatste update van de ontvanger. Het Service lampje van de modem rood brandt.

Oranje denk ik?
Dat kan de oorzaak ook zijn, reset deze eens helemaal, Druk met een paperclip of iets dergelijks achter in het gaatje waar Reset bij staat, het schakelaartje in en hou die +/- 10 seconden vast tot het powerlichtje rood wordt, daarna gaat hij zich resetten en opstarten hetgeen wat langer duurt dan normaal.
Let wel heb je zelf instellingen in je modem gezet die ben je dan kwijt en moet je er opnieuw inzetten.

Heb je verschillende HDMI poorten op je tv? Zo ja, heb je die ook geprobeerd? 

Heb je misschien ook nog een tweede ontvanger? Zo ja, zou die eens op die locatie willen aansluiten?

Verschillende poorten geprobeerd en reset gedaan. Ik ben net weer terug van vakantie en zal alles nogmaals proberen.Â