Beantwoord

Heb in Spanje vooral savonds problemen met streamen , valt regelmatig stil en hapert voordurend

  • 11 January 2019
  • 3 reacties
  • 165 keer bekeken

Itv streamen in Spanje blijft regelmatig hangen en beeld staat stil, moet zender opnieuw starten dan loopt het weer even. Dit probleem doet zich vooral in avond voor. Vrienden zitten bij ziggo en hebben totaal geen last van dit probleem.
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 12 January 2019, 10:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Beste @Gemelos, welkom! Ben je dan verbonden met wifi of met 3G/4G? En zijn jouw vrienden met hetzelfde netwerk verbonden? Zij gebruiken ook de itv app? En daar ervaren ze geen problemen mee? Veel vragen, maar ik heb iets meer informatie nodig om er iets zinnigs over te zeggen 🙂.
Ik zit op 3G en vrienden zitten in hetzelfde gebouw en zelfde leverancier (lacala) maar zitten bij ziggo dus niet bij KPN.
Reputatie 7
Badge +30
Ik weet niet hoe de app van Ziggo werkt, dus daar kan ik niet zoveel over zeggen. Wat je eens kunt proberen, is om de resolutie in de app te verlagen. Dat doe je via 'profiel', 'instellingen' en 'beeldkwaliteit'. Daarnaast is het goed mogelijk dat het netwerk wat overbelast is in de avond, des te meer mensen er gebruik van maken, des te trager wordt het netwerk. Hopelijk kan je hier iets mee! Ik wens je in ieder geval een fijne tijd in Spanje!