Beantwoord

heb nieuwe decoder de 1853 maar heb geen teletekst erop heb ales al gedaan maar doet nog niks

nieuwe decorder de 1853 heeft geen teletekst heb alles al gedaan software verwijderen en terug gezet naar fasbriek maar doet het nog niet

icon

Beste antwoord door dit0rz 9 mei 2012, 17:17

Beste Kalou,

Workaround: Je kunt als je via Scart aangesloten hebt, wel de teletekst opvragen als je dit doet met je "oude" afstandsbediening van de TV.

Als dit issue is opgelost in de software van KPN, dan zal dit wellicht in deze thread worden gepost. Tenminste, als deze dan nog actueel is.

Groeten,

dit0rz

Bekijk origineel

5 reacties

Kan het zijn dat je de decoder hebt aangesloten met een scartkabel? Dat probleem had ik namelijk. Met HDMI kabel zou Teletekst moeten werken.

ja ik heb hem met scart aangsloten heb geen ingang voor hdmi dus moet wel via scart

Dan is dat het probleem.

KPN geeft aan dat hier aan gewerkt wordt, maar wanneer dit is opgelost is nog niet bekend.

Krijg ik hier nog antwoord van als het probleem verholpen is met de decoder 1853

Reputatie 4
Badge +1
Beste Kalou,

Workaround: Je kunt als je via Scart aangesloten hebt, wel de teletekst opvragen als je dit doet met je "oude" afstandsbediening van de TV.

Als dit issue is opgelost in de software van KPN, dan zal dit wellicht in deze thread worden gepost. Tenminste, als deze dan nog actueel is.

Groeten,

dit0rz

Reageer