Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Sticky

Help jij Sanjeev met het invullen van een iTV enquête?

Reputatie 6
Badge +12
  • Community manager
  • 1711 reacties
Onze stagiair Sanjeev studeert aan de Hogeschool van Amsterdam en doet bij KPN onderzoek naar de manier waarop mensen tegenwoordig televisie kijken. Aangezien er op het forum veel geïnteresseerden/liefhebbers van iTV zijn, leek het ons een goed idee om hier de link naar het onderzoek te delen. Zou jij Sanjeev willen helpen met het invullen van zijn enquête?

Via deze link kan je het onderzoek invullen: https://hva.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_bNsRISrv9aQDq2p

Onder de deelnemers aan het onderzoek wordt een Bol.com t.w.v. 50 euro verloot. Alvast bedankt voor je hulp!

PS: Ook als je geen iTV van KPN hebt zouden wij het fijn vinden als je de enquête in wil vullen!

42 reacties

Reputatie 1
Interessant...heb het ingevuld
Reputatie 6
Badge +11
En ingevuld! :)

Op zich is het wel grappig dat er een vraag was om punten te verdelen tussen KPN en haar dochters terwijl het aanbod grotendeels hetzelfde is. Uiteindelijk heb ik maar alleen KPN genomen gezien ik daar nu klant ben en het toch grotendeels hetzelfde TV product is (m.u.v. KPN presenteert en kleine verschillen in het zenderaanbod). Dit kan mogelijk zorgen voor een lichtelijk vertekend beeld :)
Reputatie 3
Badge
@kickered Super! Bedankt! 🙂
Reputatie 3
Badge
Daar heeft u zeker een punt! Ik ben nieuwsgierig naar de merkbeleving en het effect van marketingactiviteiten op de verschillende merken. Vandaar dat ik ook de onderscheiding heb gemaakt tussen de dochterondernemingen en KPN zelf. Het aanbod is dan wel zo goed als gelijk, maar de marketing er achter kan heel verschillend zijn... Heel erg bedankt voor het invullen van de enquête! 😁👍🏾 @SjorsK
Reputatie 3
Badge
Zojuist ook de enquête ingevuld.
Ik heb nog wel een opmerking. Bij b.v. de vraag bij wie je de diverse content het lieft bekijkt, gaat het naar mijn mening mis. Het is namelijk zo dat je eerst kiest voor een provider c.q. aanbieder. Daarna moet je het doen met je keuze en heb je niet echt vergelijkingsmateriaal. dat totdat je dermate ontevreden wordt en rigoureus een andere aanbieder kiest.
Bovenstaand geldt naar mijn mening voor zowel lineaire als streaming aanbieders.
Verder wens ik u veel succes met uw studie.
Reputatie 3
Badge
Bedankt voor het invullen en de feedback! 🙂 @M-a50
Reputatie 6
Badge +17
Ingevuld!
Reputatie 6
Badge +12
Ik ook ingevuld! Ben benieuwd naar de resultaten.
Reputatie 6
Ingevuld!
Reputatie 3
Badge
@RobinFlikkema, @Henk2304, @hrh Onwijs bedankt! 😉👍🏾
Reputatie 6
Badge +10
Ingevuld
Reputatie 6
Badge +9
Ingevuld :)
Reputatie 2
Done !

Succes met je onderzoek.
Reputatie 6
Ingevuld.
Reputatie 3
Badge
@Francois, @annedijkstra2, @koper4g, @wjb, jullie zijn allemaal toppers! Dankjewel! :)
Reputatie 3
Badge +2
Ik heb hem zojuist in gevuld
Reputatie 3
Badge
@cornelischristiaan30 Super dankjewel! :)
Reputatie 3
Badge
Het is toegestaan om de enquête verder te verspreiden binnen uw eigen netwerk. Jullie zouden mij (en daardoor ook KPN) daarmee nóg meer helpen dan jullie nu al doen! Stuur de link dan door naar familie, vrienden, collega's etc. Ook als ze geen KPN-klant zijn, mag de enquête ingevuld worden! :)
Reputatie 4
Ingevuld. Ik vind het wel opvallend dat totaal wordt voorbijgegaan aan de kwaliteit van de content. On demand content wordt in HD of zelfs in UHD aangeboden terwijl lineaire tv grotendeels nog uit SD kanalen bestaat. Dat is één van mijn hoofdredenen om meer on demand dan lineair content te kijken
Reputatie 3
Badge
Bedankt voor het invullen @Roko! Er zijn natuurlijk ontzettend veel factoren waarvoor je voor bepaalde content kunt kiezen. Kwaliteit is zeker zo'n factor, maar helaas kunnen we niet alle factoren als antwoordmogelijkheid tonen. Vandaar dat er in veel gevallen een optie is om een open-antwoord te geven. 😉
Reputatie 6
Badge +13
Beste @SanjeevO,

Ik heb hem ook ingevuld! Hoop ook dat KPN iets gaat doen met deze enquête. Ook al doe jij dit. Maar On Demand diensten zijn voor mij erg belangrijk. Ik kijk bijna alleen maar On Demand, of via Serie Opnemen van KPN. Dit doe ik echt alleen maar om die vervelende reclames niet te hebben. Reclame?? Blehhh! :P
Reputatie 3
Badge
@DennisSchreve Super bedankt voor het invullen! 😉 Het onderzoek zal als fundering gelden om bepaalde standpunten te onderbouwen, dus ik verwacht zeker dat er iets mee gedaan wordt! Ik neem zelf ook alles op om de reclames over te slaan 😜
Reputatie 6
Badge +13
SanjeevO schreef:

Ik neem zelf ook alles op om de reclames over te slaan 😜

Hahaha! GROOT GELIJK! ;)En... vind je het gezellig op het Forum? Wees gerust welkom, en als je forumleden kunt helpen met iets, dan gewoon lekker doen. Of mag je alleen op deze topic reageren? :?
Reputatie 6
Badge +11
SanjeevO schreef:

Daar heeft u zeker een punt! Ik ben nieuwsgierig naar de merkbeleving en het effect van marketingactiviteiten op de verschillende merken. Vandaar dat ik ook de onderscheiding heb gemaakt tussen de dochterondernemingen en KPN zelf. Het aanbod is dan wel zo goed als gelijk, maar de marketing er achter kan heel verschillend zijn... Heel erg bedankt voor het invullen van de enquête! 😁👍🏾 @SjorsK

Goede insteek! Ik ben nu een klein beetje flauw maar ik bedoel het zeker niet verkeerd: Gezien dit alleen gepost is op het KPN forum, zal je (tenzij er iets goed fout is) een voordeel krijgen ter gunste van het KPN merk, dit gezien het merendeel van de mensen op dit forum verbonden is met KPN. Daarnaast zitten hier ook niet de meest standaard gebruikers (Tenminste, de mensen die posten he! :p ) en kunnen om deze reden voor een net iets ander resultaat zorgen dan de gemiddelde klant :)

Als je de beste indruk met betrekking tot de marketingactiviteiten (Tenzij die gericht zijn op eigen klanten natuurlijk) kan je het beste een neutraal platform opzoeken voor een dergelijk marktonderzoek :)

Nogmaals, dit is niet flauw bedoeld maar juist om een beetje te helpen :)
Reputatie 3
Badge
@DennisSchreve Ja het is zeker gezellig! Dat zit wel goed! :)

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)