Vraag

Herinnering vervalt na aanzetten

  • 27 November 2020
  • 27 reacties
  • 181 keer bekeken

bij mijn na aan zeten van herinnering word die automatisch uit gezet heb hem al frisse start gegeven

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

27 reacties

bij mijn na aan zeten van herinnering word die automatisch uit gezet heb hem al frisse start gegeven

Reputatie 7
Badge +14

Goedemiddag @Holsteyn, welkom! Heeft u dit al eens geprobeerd?

Laat u me nog even weten of het gelukt is en geholpen heeft?

ga het doen en dan afwachten 

 

na dat ik het gedaan heb lijkt hij het goed te doen

Reputatie 7
Badge +14

na dat ik het gedaan heb lijkt hij het goed te doen

Dat is fijn om te lezen! Hopelijk blijft dat zo!

het blijkt toch niet te werken herinnering word nu gelijk uitgezet

Na jullie installatie van het nieuwe interactieve TV menu vervalt de actie herinnering aanzetten ogenblikkelijk met de melding 'herinnering uitgezet'. Na diverse malen contact met de helpdesk, het opnieuw installeren, zelfs tot een nieuwe tv-ontvanger aan toe, helpt NIETS!

Hoop nu dat het eindelijk goed wordt opgelost!! Dit is n l geen doen.

dat geld bij mijn ook hoop dat gauw opgelost is

ik wil nu contact met kpn  de ontvanger werk nog steeds niet ook geen klok als je hem uit zet en dat als na de laste opdat her start en reset gedaan  

ik wil nu eens contact want met form word ik wijzer 

*admin: topics samengevoegd

Herinneringen gaan inderdaad weg als de decoder op standby wordt gezet. Het is namelijk niet de bedoeling dat ie zomaar v.u. standby aan kan gaan natuurlijk.

De herinneringen plan je het best voor de kijkavond zelf dus.

Ik gebruik “herinnering” niet, maar plan de programma's die ik wil zien voor opname. Dat is veel handiger vind ik.

*admin: bericht verplaatst bij samenvoegen topics

Reputatie 7

Wat is dan de vraag waar je een antwoord op zoekt?

hoe het kan na de laste update geen herinnering meer aan kan zeten die word gelijk weer verwijdert 

Reputatie 7

Dit topic staat bij "Mobiele abonnementen" maar bedoel je het zetten van een herinnering voor een televisieprogramma op de TV ontvanger?

 

*admin: bericht verplaatst bij samenvoegen topics

inderdaad maar ben ongeveer ander halve week geleden begonnen heb hem gerist en frisse start 

Reputatie 7

En is het probleem na die frisse start verholpen?

Heb je dit topic gezien?

nee dat is het niet als ik hem aan zet zie herinnering aan gezet en gelijk er achter uitgezet

Reputatie 7

nee dat is het niet als ik hem aan zet zie herinnering aan gezet en gelijk er achter uitgezet

Kan je eens foto's plaatsen.

Welk type TV ontvanger heb je?

ARIS VIP 2653 VZ

Reputatie 7
Badge +24

Ik gebruik het zelf nooit, maar ik heb er in een ander topic ook over gelezen dat het niet goed werkt. Het is een bekend probleem.

WAARNEER WORD HET OPGELOST

Reputatie 7
Badge +24

WAARNEER WORD HET OPGELOST

Zal wel volgend jaar worden...

dat schiet niet op

Reputatie 7
Badge +24

dat schiet niet op

Geen wereldramp toch?

dat niet maar dat het na een update is begonnen is er toch iets niet goed in de update