Beantwoord

Herstarten TV ontvanger

• 29 maart 2017
  • 4 reacties
  • 345 keer bekeken

Zojuist om ongeveer 17:30 is mijn TV ontvanger herstart. Ik vraag me toch af waarom dit overdag tegen de avond gebeurt.
Ik neem aan dat dit toch door iemand (of iets) wordt geselecteerd dat de TV ontvanger moet worden herstart.
In de nachtelijke uren heeft niemand hier last van. Waarom niet gedurende de nachtelijke uren?
icon

Beste antwoord door Paul_ 30 maart 2017, 13:22

Hey @Spiediie, je hebt helemaal gelijk en goed dat je aankaart. Een firmware-update hoor inderdaad 's nachts te gebeuren en niet overdag. Deze meldingen hebben we vaker gekregen en er komt een optie aan waarmee je de update kan uitstellen. Zodra deze functie live gaat(ik heb helaas nog geen datum) dan heb je dit probleem sowieso niet meer! Ik hoop dat dit je vraag beantwoord. 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Normaal gebeurt dit ook 's nachts. Maar soms gaat het mis. Bv als de ontvanger helemaal uit is geweest.
Bij mij gebeurde het eergisteren om 16:30. En daarna was ie ook nog eens helemaal van slag.
zie Geen menu's en zenderinformatie na spontane herstart
Reputatie 7
Badge +24
Hey @Spiediie, je hebt helemaal gelijk en goed dat je aankaart. Een firmware-update hoor inderdaad 's nachts te gebeuren en niet overdag. Deze meldingen hebben we vaker gekregen en er komt een optie aan waarmee je de update kan uitstellen. Zodra deze functie live gaat(ik heb helaas nog geen datum) dan heb je dit probleem sowieso niet meer! Ik hoop dat dit je vraag beantwoord. 🙂
Bedankt voor je antwoord Paul
Reputatie 7
Badge +24
Graag gedaan. 🙂

Reageer