Beantwoord

Hervatten / Verder kijken van een film / aflevering serie lukt niet

  • 23 november 2018
  • 3 reacties
  • 1824 keer bekeken

Als ik een film of een aflevering van een serie stopt om de volgende dag verder te kijken, zie ik de volgende dag niet ergens terug waar ik gestopt ben. Ik zie de film of aflevering helemaal niet terug. Bij Netflix wordt aangegeven "verder kijken ". Waarom lukt dat het bij KPN niet ? Doe ik iets niet goed?
icon

Beste antwoord door Joran 24 november 2018, 15:02

Hoi Hajaco, welkom op het forum! Dit ligt niet aan jou, deze functie is nog niet ingebouwd. Dit staat al op de wensenlijst. Er wordt nu wel bijgehouden hoe ver je in een aflevering bent, zodat je die kunt hervatten, maar nog niet bij welke aflevering je bent gebleven. Ik durf geen toezeggingen te doen wanneer we deze functionaliteit gaan inbouwen, maar ik zal een +1 namens jou doorgeven 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Hajaco, welkom op het forum! Dit ligt niet aan jou, deze functie is nog niet ingebouwd. Dit staat al op de wensenlijst. Er wordt nu wel bijgehouden hoe ver je in een aflevering bent, zodat je die kunt hervatten, maar nog niet bij welke aflevering je bent gebleven. Ik durf geen toezeggingen te doen wanneer we deze functionaliteit gaan inbouwen, maar ik zal een +1 namens jou doorgeven 🙂
Een +1..??!! Kunnen daar zes nullen achter..? Wat is dat voor onzin..? Zoiets hoort meteen goed te werken.. Net zoals de volgende aflevering van een serie meteen automatisch moet aansluiten. En niet dat ik dan het startscherm van PlusPakket voor m’n neus krijg.. en ik weer het hele traject moet doorgaan om bij de volgende aflevering te komen. Waarom altijd al die kinderziektes bij KPN diensten en producten.
Reputatie 7
Badge +18
Een +1..??!! Kunnen daar zes nullen achter..? Wat is dat voor onzin..? Zoiets hoort meteen goed te werken.. Net zoals de volgende aflevering van een serie meteen automatisch moet aansluiten. En niet dat ik dan het startscherm van PlusPakket voor m’n neus krijg.. en ik weer het hele traject moet doorgaan om bij de volgende aflevering te komen. Waarom altijd al die kinderziektes bij KPN diensten en producten.
Zoiets heb ik aangegeven in deze topic:

Alles over het Pluspakket (On Demand) van KPN

Dus dan dachten we toch bijna hetzelfde. 😉

Reageer