Het Formule 1 seizoen gaat weer beginnen - Ziggo Sport Totaal bestellen

  • 26 March 2021
  • 167 reacties
  • 3381 keer bekeken

Reputatie 7

Nog maar een paar dagen voordat de startlichten uitgaan voor het nieuwe F1 seizoen. Gaat Hamilton een nieuw record zetten met een 8e wereldtitel, of wordt Verstappen de eerste Nederlandse kampioen? Ook dit jaar zendt Ziggo Sport de races uit; met Ziggo Sport Totaal kan je alle actie meekrijgen. Van de vrije trainingen tot de races, je kunt alles kijken. Ook de F2 en F3 worden uitgezonden, met de sterren van de toekomst. 

Door de grote vraag naar Ziggo Sport Totaal kan het zijn dat de activering van het zenderpakket langer duurt dan je gewend bent. We doen ons best om alle aanvragen voor de race te activeren. 

  • Als je de melding krijgt dat er geen wijziging kan worden gedaan doordat er al een lopende wijziging is, kan je de race los bestellen.
  • Als je de aanvraag hebt gedaan maar de zenders nog niet kunt zien zal het pakket handmatig aan onze kant aangezet worden. Zodra dat is gedaan krijg je er een mail over, en kan je de tv-ontvanger in standby zetten met de afstandsbediening (dit wordt ook genoemd in de mail).

Veel raceplezier!

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

167 reacties

Ik heb vanmorgen ziggo geactiveerd, maar ik krijg geen zenders te zien. Terwijl aangegeven wordt dat je binnen 15 minuten toegang hebt tot je nieuwe zenderpakket. Hoe werkt dat?

Is er al een update hoe het ervoor staat? Op dit moment is het nog niet mogelijk om te kijken.
 

Reputatie 7
Badge +19

Goedemiddag @Diadia, wat bedoel je precies? Heb je het pakket aangezet/besteld en heb je nog geen toegang tot de zenders? 

Ik heb het Ziggo sport pakket 5 dagen geleden aangezet. Maar het blijft hangen. Word niet geactiveerd. Moet waarschijnlijk handmatig aangezet worden. Heel jammer dat het pakket nog niet geactiveerd is. Kan niet gewijzigd worden staat er. Op tv blijft “in behandeling” staan Hierdoor mis je meteen het begin van het nieuwe seizoen. Je kunt idd los kijken, maar dat loopt aardig op als je alles wilt volgen.

Reputatie 7

...Gaat Hamilton een nieuw record zetten met een 8e wereldtitel, of wordt Verstappen de eerste Nederlandse kampioen?

Dat kan je dus op twee manieren lezen maar ik heb nog nooit van een Nederlands kampioenschap Formule 1 gehoord dus zal je waarschijnlijk bedoelen "wereldkampioen met Nederlandse nationaliteit". :wink:

Ik krijg na het toevoegen van het Ziggo Sport Totaal Pakket alleen de melding Wijzigen niet mogelijk. Verder is er geen communicatie of de aanvraag is ingediend of dat er nog iets geactiveerd moet worden. Zo weet je niet wat een vervolgactie moet zijn, communicatie is een vak.

Hoi, ik heb een half uur geleden via de televisiehet zenderpakket van ziggo sport geactiveerd maar ik kan de zender nog steeds niet kijken.

Doenik iets verkeerd?

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Sjelly85 

heb je de tv ontvanger eens uit en aangezet door achterop even het schakelaartje om te zetten?

Ook ik heb het ziggo totaal sport pakket aangezet maar krijg ook alleen " in behandeling " in mijn beeldscherm , hoe lang gaat het duren voor ik van dit pakket gebruik kan maken ?? 

Dat zelfde probleem heb ik dus ook.
Via messenger een vraag gestel maar krijg geen antwoord.

Goedemiddag @Diadia, wat bedoel je precies? Heb je het pakket aangezet/besteld en heb je nog geen toegang tot de zenders? 

Ik heb het Ziggo sport pakket 5 dagen geleden aangezet. Maar het blijft hangen. Word niet geactiveerd. Moet waarschijnlijk handmatig aangezet worden. Heel jammer dat het pakket nog niet geactiveerd is. Kan niet gewijzigd worden staat er. Op tv blijft “in behandeling” staan Hierdoor mis je meteen het begin van het nieuwe seizoen. Je kunt idd los kijken, maar dat loopt aardig op als je alles wilt volgen.

Zenderpakket Ziggo totaal besteld, maar werkt nog niet, geen 2e bevestigingsmail ontvangen.

 

Reputatie 7
Badge +30

@Arie69: over het algemeen is het binnen een kwartier geregeld. Als je al langer wacht, herstart je tv ontvanger en kijk of de zenders dan zichtbaar zijn. Als dat niet zo is, dan zullen wij de boel handmatig activeren. Dit doen we 1x per dag. Je krijgt dan per mail bericht zodra het is geactiveerd.

@Jfwbvdlinden, bij een dergelijke melding is er vaak sprake van een nog openstaande wijziging. Heb je onlangs iets anders in je pakket/aansluiting gewijzigd? Zo ja, dan is het niet mogelijk om nog een wijziging door te voeren tot de eerdere wijziging is voltooid. Als dit niet voor het weekend klaar is, dan kun je de Formule 1 door middel van pay per view kijken. Heb je onlangs niets gewijzigd, vul dan je forumprofiel eens in en reageer hier als je dit gedaan hebt. Dan controleer ik dit voor je.

Dat klinkt inderdaad alsof het dan handmatig moet, @Diadia. Ik verwacht dat je in de batch van vandaag meegenomen wordt. Je krijgt er dan per mail bericht van zodra het is geactiveerd.

 

Zelfde probleem; ziggo besteld maar heb na 3 uur nog geen toegang. Eerste vrije training al gemist 🤔🤔

Ik kan dit pakket niet bestellen, vanwege technische problemen, zoals de melding aangeeft.

Ik heb begin van de middag het ziggo sportpakket besteld. Nu staat er dat dit binnen 15 minuten geregeld moet zijn. 
 

Ik heb na 2 uur nog geen mailtje. Wat kan er mis gegaan zijn?

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @ZiggoSport, welkom op het forum! Ik heb je bericht even samengevoegd met dit topic. In de meeste gevallen is een zenderpakket binnen een paar minuten actief. Als dat niet zo is, herstart je tv ontvanger eens. Als hij daarna nog niet actief is, neem het startbericht van dit topic even door. Waarschijnlijk zal het pakket dan handmatig geactiveerd moeten worden door ons. Dit doen we automatisch, en 1x per dag. 

Badge

Hallo Erik, zou je het voor mij ook handmatig willen toevoegen?

Reputatie 7
Badge +30

Hallo Erik, zou je het voor mij ook handmatig willen toevoegen?

 Ter verduidelijking, het is niet wij de moderators die dat doen, @xitsmesam. De back office verzamelt alle orders die niet goed gaan en zet dan handmatig het pakket aan. Zij doen dit 1x per dag. Als je dan ook het pakket hebt aangezet en het is nog niet actief (en herstart van de ontvanger helpt niet) dan kan ik je ook alleen maar vragen af te wachten. Je krijgt een e-mail zodra het pakket bij je geactiveerd is. 

 

Zenderpakket Ziggo totaal besteld, maar werkt nog niet, geen 2e bevestigingsmail ontvangen.

​​​​Hoi @rikked, ik heb je bericht even samengevoegd met dit topic, hier vind je meer info over wat er gebeurt als het bestellen van het pakket niet gelukt lijkt te zijn.

@Erik_ : het forumprofiel heb ik verder aangevuld; het enige wat gewijzigd is, is het toevoegen van het Formule 1 pakket..

Ook hier dat probleem, ziggo pakket een uur geleden aangezet en nog steeds niet geactiveerd,  ontvanger met schakelaar uit en aan gezet, maar dit helpt niet

 

Heb Ziggo sport gisteren geactiveerd en heb nog geen Ziggo sport!!!

Het uitzetten en opnieuw aanzetten van de tv-ontvanger heeft ook niet geholpen!

Reputatie 7
Badge +30

Hoi, ik heb een half uur geleden via de televisie het zenderpakket van ziggo sport geactiveerd maar ik kan de zender nog steeds niet kijken.

Doen ik iets verkeerd?

Ook hier dat probleem, ziggo pakket een uur geleden aangezet en nog steeds niet geactiveerd,  ontvanger met schakelaar uit en aan gezet, maar dit helpt niet

Hoi @Sjelly85, gaf de tv ontvanger wel aan dat het aanzetten gelukt is? Zo ja, herstart je tv ontvanger en kijk of de zenders dan wel zichtbaar zijn. Als dat nog niet zo is, dan is de order waarschijnlijk toch niet goed gegaan. In dat geval wordt dit door de back office handmatig voor je aangezet. Zie het startbericht van dit topic waar ik je heen verplaatst heb voor meer informatie.

@MLR67, dit laatste geldt ook voor jou. Jullie krijgen beide een e-mail zodra het pakket door de back office handmatig is aangezet. Zij doen dit 1x per dag. 

 

@Erik_ : het forumprofiel heb ik verder aangevuld; het enige wat gewijzigd is, is het toevoegen van het Formule 1 pakket..

Er staat bij jou nog wel een wijziging open, @Jfwbvdlinden, en wel de wijziging naar glasvezel. Ik zie dat er daarvoor op de 31e een monteur komt. Dat betekent dat die wijziging ook pas dan afgerond zal worden. Tot die tijd is het dan helaas ook niet mogelijk om een aanvullende wijziging, zoals zenderpakket bestellen, te doen. Wat wel kan is wedstrijden via pay per view bekijken.

 

 

Ik kan dit pakket niet bestellen, vanwege technische problemen, zoals de melding aangeeft.

@Nuenen, bij een dergelijke melding is er vaak sprake van een nog openstaande wijziging. Heb je onlangs iets anders in je pakket/aansluiting gewijzigd? Zo ja, dan is het niet mogelijk om nog een wijziging door te voeren tot de eerdere wijziging is voltooid. Als dit niet voor het weekend klaar is, dan kun je de Formule 1 door middel van pay per view kijken. Heb je onlangs niets gewijzigd, vul dan je forumprofiel eens in en reageer hier als je dit gedaan hebt. Dan controleer ik dit voor je.

Reputatie 7
Badge +20

Ik had het via MIJNKPN gedaan en dat ging goed.